AutoHub.ba
0

Milion auto dijelova na jednom mjestu: Predstavljena nova internet prodavnica auto dijelova u BiH

Klix.ba
Danas je predstavljena nova internet prodavnica auto dijelova u BiH - autohub.ba. Tom prilikom je okupila veliki broj partnera, novinara i prijatelja u Sarajevu i na taj način, obilježila i zvaničan početak poslovanja na tržištu BiH.

Ovaj inovativni portal je novost na našem tržistu, ali kod susjeda u Srbiji, ova kompanija već uspješno posluje već četiri godine i to sa dvije internet prodavnice autohub.rs i prodajadelova.rs. Mogu da se pohvale liderskom pozicijom na tržištu, konstantnim rastom broja korisnika i kupaca koji se vraćaju, izuzetno konkuretnim cijenama, kao i sve većim brojem narudžbi iz mjeseca u mjesec.

Svaki rezervni dio kupljen u ovim prodavnicama se provjerava preko broja šasije automobila, pažljivo pakuje i kupcima dostavlja na željenu adresu u roku od 1 do 2 radna dana. Pored toga, konstantno rade na unaprijeđenju softvera, procesa rada korisničkog servisa i uvođenju dodatnih pogodnosti za kupce. Ove dvije internet prodavnice imaju najveći asortiman dostupnih auto dijelova u Srbiji koji raste iz mjeseca u mjesec zahvaljujući partnerstvima sa velikim brojem lokalnih i međunarodnih distributera dijelova.

Kupci na raspolaganju imaju sistem podrške kroz stručan korisnički servis koji je dostupan putem chat-a, telefona, e-maila, društvenih mreža i slično. U korisničkom servisu rade bivši auto serviseri i prodavci auto dijelova sa višegodišnjim a često i višedecenijskim iskustvom u ovoj oblasti, koji svoje znanje nesebično dijele sa kupcima i pomažu im da izaberu najadekvatniji dio za njihovo vozilo.

Sve što su uspostavili i usavršili na domaćem tržištu, prenijeli su na tržište BiH gdje su zajedno sa lokalnim partnerima postavili jednako "zaokružen" sistem koji će služiti svim vozačima. Kupci će prvi put biti u mogućnosti da sa nekoliko klikova saznaju cijenu bilo kog rezervnog dijela za svoje vozilo, kao i da ga lako poruče uz stručni savjet.

Jasmin Marić, Predsjednik ECOMM asocijacije i Business Development manager OLX Group je na odličan način predstavio tržište online trgovine u BiH, kroz jasne analize i brojke. Naime, online kupovinu u BiH kupci većinom obavljaju na lokalnim portalima, preferiraju plaćanje pouzećem i više se vole informisati, ali i kupovati preko mobilnih telefona. Online kupci izuzetno prate oglašavanja na internetu i daju povjerenje onim sajtovima koji imaju širok asortiman, specifične proizvode i dobre cijene. Online trgovina je u porastu, a kupac će dati povjerenje onim portalima koji imaju kredibilitet ponude, podrške i logistike.

Edin Alić, urednik Autoshop magazina nam je dodatno objasnio i stanje vozila u BiH - koja su najpopularnija vozila i koliko se zapravo dugo voze.Važnost održavanja u smislu pravovremenog održavanja i ugradnje ispravnih i adekvatnih dijelova je nešto što ne smije da se zanemari, jer se upravo time izbjegavaju skupi kvarovi. Kompleksnost autodijelova u smislu pravilnog pronalaženja je izazov i najvećim poznavaocima automobila te je zaista važna dobra informisanost, poređenje, odluka i podrška. Dodatno, Edin je nastavio i na temu digitalizacije složivši se sa prethodnom govornicom, pa se osvrnuo da je digitalizacija svuda – da su i u svijetu medija digitalizovali određene segmente, pa se čak pričom došlo i do digitalizacije samih vozila – od čisto mehaničkih sklopova do tableta i softvera koji će postati najvažniji dio vozila.

Nikola Đurović, jedan od osnivača i direktor AutoHub.ba, u uvodnom izlaganju je govorio o osnivanju sopstvene kompanije, zašto je odabrao oblast internet trgovine auto dijelovima, kako se razvijalo poslovanje u Srbiji, kako je došlo do strateškog partnerstva sa INSPIRA grupom i kako je sve to dovelo do otvaranja internet prodavnice u BiH. Osvrnuo se i na marketinšku kampanju koja je krenula na tržištu BiH i najavio nastavak oglašavanja kroz neobične formate i reklame za jedan portal koji prodaje auto dijelove. U okviru svoje prezentacije istakao je da AutoHub.ba kupcima nudi brzu, povoljnu i sigurnu kupovinu.

Razvoj elektronske trgovine u BiH je u prethodnih par godina u punom zamahu. Opšte “marketplace“ platforme i specijalizovani portali kao što je autohub.ba kupcima nude potpunu transparentnost cijena, neograničeno radno vrijeme, veću mogućnost izbora i fleksibilne načine isporuke. Kada se na to doda i korisnička podrška sa višedecenijskim iskustvom kao i dostupnost komunikacije i preko kanala kao što su chat, email i društvenih mreža, zaista se kupcima olakšava cijeli proces kupovine. To približava naše tržište i svjetskim standardima poslovanja, ali i samom kupcu koji zaista mora biti najvažniji.