Ostvario odlično vrijeme
7

Modificirani Teslin Model 3 brži od Ferrarija F40 na stazi Tsukuba

DP
Teslin električni Model 3 ostvario je bolje vrijeme od Ferrarija F40 na japanskoj stazi Tsukuba, a malo je nedostajalo da ostavi iza sebe i McLaren F1.

Kompanija koja je u svijetu automobilizma poznata po električnim vozilima, sve više privlači pažnju ljubitelja trkaćih automobila. Rezultat test vožnje na popularnoj stazi u Japanu sugeriše da na Teslu treba ozbiljno računati kada je riječ o brzini.

U središtu pažnje ovih dana su performanse Teslinog Modela 3. Krug na japanskoj Tsukubi prošao je u vremenu 1:04:7 (jedna minuta, četiri sekunde i sedam desetinki). Rezultat je impresivan, a dodatno dobija na važnosti jer je svrstan među nekoliko najbržih krugova na ovoj stazi. Službena stranica kompanije Teslarati piše da je vrijeme koje je postavio Model 3 samo desetinku slabije od rezultata moćnog  McLarena F1.

Treba napomenuti da se ne radi o automobilu iz Tesline serijske proizvodnje. Momci koji se bave modificiranjem vozila iz kompanije Unplugged Performance izvršili su modifikacije na Modelu 3. Test vožnja u Japanu realizirana je na uličnim Michelinovim pneumaticima, pri temperaturi asfalta od 38 Celzijevih stepeni. Vrijeme postignuto u ovim uvjetima govori da Model 3 zaslužuje poštovanje.

Unplugged Performance je Model 3 osnažio uličnim trkaćim paketom nadogradnje Ascension R, što je pomoglo vozilu postići izvanredan rezultat.

Modifikacije uključuju karbonske bočne pragove, a peraja splitera i zadnjeg branika su od istog materijala. Promjer točkova je 50 centimetara i napravljeni su od lagane legure. Najznačajnija promjena u odnosu na standardne modele je Voltex karbonski GT spojler. Dodatna poboljšanja izvršena su na oba ovjesa, a ubačene su karbonsko-keramičke kočnice. Dorađeni Model 3 ima trosmjernu kontrolu proklizavanja i to na oba ovjesa.

Vlasnik automobila je Teslin inovator Erik Strait, a na Tsukubi ga je vozio japanski vozač Ken Negoro, piše Carbuzz.

Iako još uvijek nije testni vozač s punim angažmanom, Negoro je pokazao zavidno znanje tokom vožnje 20 krugova. Svaki krug dugačak je 2,08 kilometara. Na Tsukubi je prvi put vozio neki Teslin model i ostvario vrijeme koje je zasjenilo rezultate Porschea 911 GT3, Ferrarija F40 i  Lamborghinija Gallarda. Nissan GT-R Nismo je i dalje suvereni vladar Tsukube s vremenom kruga 1:00.3.

Negoro je ostvario sjajan rezultat, ali vjeruje da bi Model 3 postavio bolje vrijeme da je koristio poluslikove novijeg datuma proizvodnje. Japanski vozač kaže da bi se pod spomenutim uvjetom približio magičnoj brojci od 1:01.

Usprkos značajnim modifikacijama Unplugged Performancea, treba napomenuti da nije bilo nadogradnji koje povećavaju snagu motora. Brzina više nije iznenađenje kada je riječ o električnim automobilima i već sada pokazuje koliko su brzi standardni modeli. Tehnologija svakodnevno napreduje i u bliskoj budućnosti treba očekivati još mnogo sjajnih modela koji na trkaćim stazama pokazuju zavidne karakteristike.