Kompanija koja je u svijetu automobilizma poznata po električnim vozilima, sve više privlači pažnju ljubitelja trkaćih automobila. Rezultat test vožnje na popularnoj stazi u Japanu sugeriše da na Teslu treba ozbiljno računati kada je riječ o brzini.
U središtu pažnje ovih dana su performanse Teslinog Modela 3. Krug na japanskoj Tsukubi prošao je u vremenu 1:04:7 (jedna minuta, četiri sekunde i sedam desetinki). Rezultat je impresivan, a dodatno dobija na važnosti jer je svrstan među nekoliko najbržih krugova na ovoj stazi. Službena stranica kompanije Teslarati piše da je vrijeme koje je postavio Model 3 samo desetinku slabije od rezultata moćnog McLarena F1.
Treba napomenuti da se ne radi o automobilu iz Tesline serijske proizvodnje. Momci koji se bave modificiranjem vozila iz kompanije Unplugged Performance izvršili su modifikacije na Modelu 3. Test vožnja u Japanu realizirana je na uličnim Michelinovim pneumaticima, pri temperaturi asfalta od 38 Celzijevih stepeni. Vrijeme postignuto u ovim uvjetima govori da Model 3 zaslužuje poštovanje.
Unplugged Performance je Model 3 osnažio uličnim trkaćim paketom nadogradnje Ascension R, što je pomoglo vozilu postići izvanredan rezultat.
Modifikacije uključuju karbonske bočne pragove, a peraja splitera i zadnjeg branika su od istog materijala. Promjer točkova je 50 centimetara i napravljeni su od lagane legure. Najznačajnija promjena u odnosu na standardne modele je Voltex karbonski GT spojler. Dodatna poboljšanja izvršena su na oba ovjesa, a ubačene su karbonsko-keramičke kočnice. Dorađeni Model 3 ima trosmjernu kontrolu proklizavanja i to na oba ovjesa.
Vlasnik automobila je Teslin inovator Erik Strait, a na Tsukubi ga je vozio japanski vozač Ken Negoro, piše Carbuzz.
Iako još uvijek nije testni vozač s punim angažmanom, Negoro je pokazao zavidno znanje tokom vožnje 20 krugova. Svaki krug dugačak je 2,08 kilometara. Na Tsukubi je prvi put vozio neki Teslin model i ostvario vrijeme koje je zasjenilo rezultate Porschea 911 GT3, Ferrarija F40 i Lamborghinija Gallarda. Nissan GT-R Nismo je i dalje suvereni vladar Tsukube s vremenom kruga 1:00.3.
Negoro je ostvario sjajan rezultat, ali vjeruje da bi Model 3 postavio bolje vrijeme da je koristio poluslikove novijeg datuma proizvodnje. Japanski vozač kaže da bi se pod spomenutim uvjetom približio magičnoj brojci od 1:01.
Usprkos značajnim modifikacijama Unplugged Performancea, treba napomenuti da nije bilo nadogradnji koje povećavaju snagu motora. Brzina više nije iznenađenje kada je riječ o električnim automobilima i već sada pokazuje koliko su brzi standardni modeli. Tehnologija svakodnevno napreduje i u bliskoj budućnosti treba očekivati još mnogo sjajnih modela koji na trkaćim stazama pokazuju zavidne karakteristike.