Može li kočiona čeljust osvojiti nagradu za dizajn, ovaj put se za to pobrinuo Brembo
Dizajnirana da pruži vrhunsku snagu zaustavljanja, Brembova najnovija GP4-MotoGP čeljust je upravo to – najbolje od najboljeg iz ponude italijanskog specijaliste za kočione sisteme za cestovne motocikle visokih performansi.
Učvršćujući svoj položaj vrhunskog proizvođača kočionih komponenti visokih performansi, Brembo je zasluženo dobio nagradu za dizajn Red Dot 2024 za čeljust GP4-MotoGP. Ovo nije prvi put da Brembo biva nagrađen.
Nagrada Red Dot nešto je čemu mnogi proizvođači teže, jer je to jedno od najcjenjenijih dizajnerskih takmičenja na svijetu. Nagrada odaje počast izumima i inovacijama koje kombinuju vrhunsku tehnologiju s izvanrednom estetikom i to traje od davne 1955. godine.
Dakle, Brembo je s GP4-MotoGP nekako uspio napraviti čeljust vrhunskih performansi, a sve to učinivši da izgleda kao umjetničko djelo.
Ispod uglaste, vanzemaljske estetike GP4-MotoGP-a krije se vrhunska MotoGP tehnologija izlivena od legure aluminija. Sadrži ukošene lamele koje ne samo da čine samu čeljust jačom, već također pružaju veću snagu i precizniju kontrolu kočenja, pogotovo s boljim osjećajem na ručici kočnice pri kočenju u zavojima.
Unutrašnjost čeljusti također je dizajnirana da pruži efekte protiv proklizavanja za bolju efikasnost i trenutno otpuštanje pločica za vrhunski osjećaj kočenja, pogotovo pri agresivnom kočenju u zavojima ili u zadnjim metrima na pravcu.
Realno govoreći, prosječni vozač na cesti ne treba čeljusti ultra visokih performansi poput GP4-MotoGP. One su dizajnirane za najbolje rezultate na stazi, jer je tehnologija na kojoj se baziraju doslovno razvijena na trkaćoj stazi. Međutim, i najvećem amateru bi godile ovakve čeljusti čija snaga kočenja ostavlja toliku rezervu da se vjerovatno može opustiti više nego što je uobičajeno. Ne baš kao "Pecco" Bagnaia, ali bar približno.