Kočnice čine dijelovi kao što su diskovi, kočiona kliješta i pločice, sve funkcioniše mehanički, a sigurnosne sisteme treće strane poput ABS-a obično dobavljaju kompanije poput Boscha.
Cilj Sensifyja je da pretvori kočioni sistem u "ekosistem" koji se sastoji od svih navedenih komponenti, ali i frikcioni materijali s digitalnom tehnologijom i vještačkom inteligencijom. Sve ovo će stvoriti novu kočionu platformu koja podrazumijeva hardver, softver, algoritme i upravljanje podacima za digitalno kontrolisan kočioni sistem.
"Uvođenjem Sensifyja, Bremgo pomijera granice onog što je moguće s kočionim sistemom, otvara potpuno nove prilike za poboljšana iskustva vozača na cesti te omogućava prilagođavanje odgovora kočnica na njihov stil vožnje. To pruža mir vozačima za kojim tragaju", izjavio je Daniele Schillaci, direktor kompanije Brembo.
Iz Bremba nisu precizno naveli šta Sensify može, ali je spomenuto da integracija digitalnog mozga i senzora u svaki točak omogućava da kočenje svakog točka bude zasebno. Kompanije je prije nekoliko mjeseci najavila da novitete u sferi kočionih kliješta.
Ovaj način kontrole može samo povećati zadovoljstvo u vožnji. Kada se koči u zavoju, kočioni sistem može povećati pritisak na unutrašnji točak kako bi se unaprijedilo skretanje. S obzirom na to da kočenje u zavoju nije idealno, Sensify će vjerovatno imati mogućnost da poveća stabilnost korištenjem ostatka kočionog sistema.
Iz Bremba ističu da je Sensify više održivo rješenje kočenja. S obzirom na to da je kočenje optimizirano, manje je trenje između pločica i diskova, a time je i emisija manja.
Brembov novi kočioni sistem nudi veću fleksibilnost proizvođačima automobila, jer je jednostavan za integraciju u električna vozila i automobile s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.
Sensify će debitovati 2024. godine.