Znate li kako sigurno kočiti tokom zime?
Duži zaustavni put na vlažnim, snijegom prekrivenim i zaleđenim površinama svakodnevnica je mnogih vozača u zimsko doba godine.
Duži zaustavni put na vlažnim, snijegom prekrivenim i zaleđenim površinama svakodnevnica je mnogih vozača u zimsko doba godine.
Njemački ZF je predstavio potpuno elektromagnetni sistem kočenja. Drugim riječima, silu kočenja, na svakom točku, stvara električni motor, čime se eliminiše hidraulički sistem. Nema više ulja u kočnicama, a zaustavni put je kraći do 9 metara.
Industrijski div Continental udružio se s startupom DeepDrive kako bi komercijalizovao kompaktni električni motor s dva rotora. Integrisani u doboš kočnice, ovi kompaktni elektromotori mogu se postaviti direktno na glavčinu točka, a mogu funkcionisati i samostalno kao centralna pogonska jedinica u vozilima serijske proizvodnje.
Kada dotraju diskovi na automobilu i dođe red na zamjenu, a budžet je limitiran, nastaje dilema da li kupiti nove ili tokariti stare diskove? No, ravnanje tarne površine treba raditi samo onda ako je disk podložan takvom zahvatu i ako takav zahvat donosi uštedu. Svaki drugi razlog je neopravdan, jer ako negdje ne bi trebali štediti onda su to kočnice.
Svjedoci smo velikog broja saobraćajnih nesreća kako u većim gradovima tako i manjim gradskim sredinama, te je sigurnost vozača i pješaka često ugrožena. Pored samog vozača, jedan od najznačajnijih faktora za sigurnost jeste i ispravan automobil, odnosno redovno servisiranje vitalnih dijelova automobila, a to se prije svega odnosi na kočioni sistem.
Ferrari je primoran na opoziv 23.555 automobila zbog potencijalnog problema koji bi mogao dovesti do gubitka funkcije kočnica i rezultirati saobraćajnom nesrećom.
Njemački proizvođač automobila Mercedes-Benz opozvao je gotovo milion strarijih modela zbog potencijalnih problema s njihovim kočionim sistemima.
Kompanija Brembo je predstavila svoj novi inteligentni kočioni sistem Sensify, koji predstavlja novi pristup kočionom sistemu automobila.