Continental je najavio saradnju sa zanimljivim njemačkim start-upom DeepDrive. Riječ je o proizvodnji elektromotora, koji su manji, lakši, efikasniji i manje zahtjevni u pogledu korištenja sirovina u odnosu na klasične elektromotore. Njemački industrijski div posebno je bio zainteresovan za patentiranu električnu jedinicu s dva rotora koja će, prema riječima Felixa Poernbachera, suosnivača DeepDrivea, izazvati revoluciju u elektromobilnosti. Novi električni pogon može funkcionisati kao zasebna pogonska jedinica, a zahvaljujući svojim vrlo kompaktnim dimenzijama može se ugraditi čak i na bicikl. U trenutku kada je to saznao na scenu je stupio Continental koji je ponudio da tom kompaktnom motoru doda sistem doboš kočnica i da ih spoji u jednu komponentu s dvije funkcije. Iako je Continental posljednjih godina počeo gubiti slavu, dolazak automobila s nultom emisijom štetnih plinova vraća ga u život.
Ova tehnologija prvenstveno je namijenjena malim i jeftinim automobilima. Električni automobili koji kombinuju klasični i u jednu ruku zastarjeli kočioni sistem s dobošima i rekuperacijom energije, prvo su povoljniji za proizvođača, a drugo manje su zahtjevni po pitanju održavanja za korisnika. Zbog toga se doboš kočnice na zadnjoj osovini nalaze na čitavoj plejadi električnih modela koncerna Volkswagen, uključujući VW ID.3 i Škodu Enyaq. Integracija pogona i kočnica u jednu cjelinu donijet će, između ostalog, visok stepen efikasnosti u vožnji i kočenju i niže troškove proizvodnje, a oduzeće mnogo manje prostora za instalaciju. Ono najvažnije, predstavnici Continentala kažu da ovaj sistem donosi minimalno 20% veću efikasnost. Zahvaljujući elektromotoru koji se nalazi direktno na točku, nema potrebe za teškom pogonskim osovinom, diferencijalom, mjenjačem, a vjerovatno bi se mogao eliminisati i sistem za hlađenje elektromotora.
Continental će u zajedničko partnerstvo unijeti tehnološku tradiciju, zahvaljujući kojoj ćemo ovaj kombinovani sistem uskoro vidjeti u serijskoj proizvodnji. No, planovi dvije njemačke kompanije ne završavaju na pukom povezivanju malih elektromotora s kočionim sistemom. Naime, druge komponente, kao što je Continentalov sistem zračnog ovjesa, također bi se mogle integrisati u šasiju u kompaktnom modulu inastaliranom direktno na točku u kasnijim fazama razvoja.