Osnova kočionog sistema je kočiona tekućina koja prenosi silu od papučice kočnice na periferne dijelove kočionog sistema odnosno kočnice točkova, što znači da ima direktan uticaj na sigurnost u vožnji.
Činjenica je da vlasnici automobila nerijetko zaborave zamijeniti kočionu tekućinu te ona biva nepromijenjena i više od 5 godina što nije preporučena praksa čak ni kod novijih automobila. Jedan od razloga zašto vozači ne servisiraju kočionu tekućinu redovno jeste što ne mogu osjetiti razliku u ponašanju automobila prilikom kočenja pri manjim brzinama. Tako imaju pogrešan zaključak da im je kočioni sistem ispravan.
Tim sektora Postprodaja iz kompanije Porsche BH je uz prisustvo profesora sa Mašinskog fakulteta iz Sarajeva kroz pokazni eksperiment dokazao hipotezu da nova kočiona tekućina zaista skraćuje zaustavni put vozila.
Za potrebe eksperimenta korišten je automobil sa dotrajalom kočionom tekućinom, koja nije mijenjana približno 10 godina, što nažalost predstavlja situaciju kod značajnog broja polovnih vozila u Bosni i Hercegovini.
U prvom dijelu eksperimenta se ponavljalo kočenje pri brzini od 100 km/h, te je prosječan zaustavni put vozila iznosio 43,3 metra. Nakon toga je izvršena zamjena kočione tekućine i ponovljeno je testiranje.
Ponovljenim testiranjem kočenja u istim mjernim uslovima prosječni zaustavni put iznosio je 40,9 metara, što je za 2,4 metra manje u odnosu na vozilo sa dotrajalom tekućinom za kočnice.
Ovo praktično znači da se značajno smanjuje zaustavni put automobila ukoliko se redovno servisira kočiona tekućina. Važno je napomenuti da je kočenje vršeno 10 puta uzastopno kako bi se greška mjerenja svela na minimum.