Sa manje od 50.000 pređenih kilometara na satu, ovaj zanimljivi primjerak s volanom na lijevoj strani u klasičnoj zelenoj boji sa crno-zelenom unutrašnjosti na kraju je stigao do Francuske. Za prenos snage na sve točkove brine se petostepeni ručni mjenjač sa redukcijom. Pick-up varijanta, uključujući ovaj model iz 1991. godine, nije bila tako česta kao njegova braća s klasičnim karoserijama u tri varijante (90, 110 i 130), koje su se razlikovale po dužini međuosovinskog razmaka.
Baziran na Buickovom V8 benzincu, zapremine 3,5 litara, ovaj V8 je stekao popularnost zbog svoje kompaktne veličine i lagane aluminijumske konstrukcije. Rover ga je ugrađivao u razne automobile, uključujući Rover P6 i SD1, pa čak i u modele maloserijskih proizvođača poput Morgana i TVR-a. U slučaju Defendera, više se koristio u automobilima namijenjenim sjevernoameričkom tržištu.
Tokom svog postojanja, Land Rover Defender je nudio niz motora, počevši od četvorocilindarskih benzinskih i dizel izvedbi. Postepeno je dodavao snažnije agregate, kao što je benzinac sa osam cilindara, ali i dizel motore kao što su: 200Tdi i 300Tdi, Td5 i Fordov Duratorq. Defender 110 Pick-Up varijanta sa srednjim međuosovinskim rastojanjem i otvorenim zadnjim tovarnim prostorom postala je popularna i za komercijalnu i za poljoprivrednu upotrebu. Riječ je o robusnom, ali praktičnom dizajnu koji je neprimjetno kombinovao najbolje od oba svijeta.
Promjena imena, odnosno dodatka naziva Defender dogodila se 1990. godine, istovremeno sa predstavljanjem modela Defender 90 i Defender 110. Naziv je ostao do kraja proizvodnje ove serije modela sve do 2016. godine, kada je zamijenjen novim modelom s dizajnom koji potiče od luksuznih Range Rovera.
Ipak, Land Rover Classic divizija nastavlja sa proizvodnjom originalnog Defendera u ekskluzivnim izdanjima po adekvatno visokim cijenama. Trenutno radi na seriji Defender Works V8 Islay Edition od 30 komada sa motorom od 5,0 litara i osmostepenom automatikom iz ZF-a, a cijena tog modela počinje od skoro 300.000 eura.