Ipak, Ferrari je počeo proizvoditi primjerke modela 288 GTO za potrebe homologacije, odnosno ulazak Ferarija u Grupu B utrkivanja sportskih automobila.
No, klasa je ubrzo ugašena nakon niza tragičnih nesreća, a Ferrari je proizveo samo pet od planiranih 20 homologacijskih modela. Iako nikad nije dobio priliku za utrke, sve je govorilo da bi automobil bio impresivna zvijer.
Ferrari 288 GTO Evoluzione pokreće Tipo F114 CK motor koji razvija 650 KS. čak 60 posto više od standardnog modela 288 GTO. Težak je samo 940 kg te je imao najbolji omjer snage i težine u odnosu na sve rivale, a mogao je dostići brzinu od 369,9 km/h.
Karoseriju je dizajnirala kompanija Pininfarina te ju je napravila od Kevlara i fiberglasa, a čini se da je prioritet bila funkcija u odnosu na estetiku. Dovoljno je uporediti ovaj automobil s modelom F40. Ipak, upravo je 288 GTO Evoluzione bio važan korak do modela F40.
Četvrti primjerak s brojem šasije 79888 kupio je Jean Blaton, bogati Belgijanac koji je vozio utrke. Učestvovao je 15 puta na Le Mansu pedesetih, šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog stoljeća te je vozio neke od najlegendarnijih Ferrarijevih automobila uključujući modele 250 Testa Rossa, 250 LM, 250 GTO, 330 P4 i druge. Nakon toga je automobil promijenio nekoliko vlasnika uključujući Lancea Strolla, a sada ga prodaje vlasnik iz Njemačke.
Automobil je nedavno poslan kompaniji Michelotto u Padovi, koja je pomagala Ferrariju u proizvodnji, kako bi bio servisiran. Većina potrošnih komponenti je zamijenjena uključujući amortizere, kočiona kliješta, vodenu pumpu i gume, obavljen je i remont oba turbopunjača, a mjenjač je doveden u fabričko stanje.
"Zeleno svjetlo" za ovaj automobil lično je dao Enzo Ferrari, legalan je za cestovnu vožnju i veoma važan u historiji Ferrarija. Novog vlasnika će dobiti na aukciji koja će biti održana od 19. do 21. oktobra.