U zenitu popularnosti
114

Na teritoriji Volkswagena: Nijemci sve više kupuju Dacije, Sandero Stepway im je omiljeni model

A. M.
Dacia nastavlja da dodaje rekorde u svoje vitrine. Rumunski brend je pravi lider u prodaji širom Evrope, s modelom koji već godinama zauzima jednu od prve tri pozicije na prodajnim listama. Ovogodišnji lider evropskog tržišta - Dacia Sandero postao je i ljubimac zahtjevnog njemačkog tržišta.

Dacia nije izgubila prodajni zamah ni u ovoj godini. Naprotiv, rumunski brend je na vrhu evropskog tržišta, s obzirom da imaju predstavnika na liderskoj poziciji prodajne liste na Starom kontinentu.

Htjeli priznati ili ne, ali Sandero se s pokrićem ipak etablirao kao najprodavaniji model na našem kontinentu. Sandero je sazrio u moderni hatchback, a i vrijeme je došlo da tržište treba pristupačne modele. I, što je još važnije i značajnije, u isto vrijeme, to je jedan od najpoželjnijih modela kod privatnih kupaca. Za Francuze smo znali od ranije da "gotive" Daciju, ali više iznimka nisu ni bogati Nijemci.

Rumuni znaju znanje

Pravi uspjeh dolazi ako imaš prolaza kod Nijemaca. I zaista, nakon što smo pogledali brojke na najjačem evropskom tržištu, veliki broj kupaca, među više od 500 različitih dostupnih modela svih proizvođača koji se nude u Njemačkoj, bira Sandero. Nijemce je apsolutno oduševio Sandero Stepway, koji je doprinio ovom fantastičnom rezultatu.

U vremenu nestabilne ekonomije, na Sandero se može gledati kao na racionalnog heroja. Njegova pozicija mnogo govori o platežnoj moći najmoćnijeg automobilskog tržišta u Evropi. Zasluge pripadaju i menadžmentu rumunske marke, koja zna kako se približiti srednjem sloju kupaca koji žele novo i moderno auto, a da pri tome ne košta pravo bogatstvo. Podatak, da je Sandero od 2017. godine najpopularniji model među privatnim kupcima širom Evrope potvrđuje da Rumuni znaju znanje.

Stepway je ključ uspjeha

Prodajne brojke Sandera na njemačkom tržištu su više nego zanimljive. Od lansiranja prve generacije u ljeto 2008., model je prodat u skoro 350.000 primjeraka, od čega je 300.000 završilo u rukama privatnih kupaca. Dakle, Nijemci su u prosjeku kupovali više od 20.000 Sandera godišnje.

Ali Nijemci sve više vjeruju ovom modelu i brojke će samo rasti u budućnosti. Samo u prvoj polovini ove godine rumunski hatchback na bazi Renault Clija uspio je povećati prodaju za 33 posto u odnosu na prethodnu godinu. Povećanje koje vrlo mali broj novih automobila može postići u Njemačkoj.

Thilo Schmidt, generalni direktor Dacije Njemačka, ističe: "Sandero sada zauzima prvo mjesto na prodajnim listama, naglašavajući izuzetnu popularnost među svim kupcima. To je impresivan rekord zahvaljujući odličnim karakteristikama proizvoda, modernoj tehnologiji, prostoru i onome u čemu je Sandero uvijek bio poznat - nudi najbolji omjer cijene i efekta na tržištu."

Dacia politika: Bez popusta, ali fer prilagođena cijena

Iako su kupci uvijek motivisani s popustima, kod Dacije se ne oslanjaju previše na takvu politiku. Rumunski brend se fokusirao na uspostavljanje cijena koje su već prilagođene i sa odgovarajućom maržom za proizvođača i dilersku mrežu. Mimo toga, pretjeranog rasipanja novca nema, osim što se troši samo ono što je potrebno na vanjsko i unutrašnje uređenje objekta.

U velikoj mjeri, uspjeh koji je ove godine akumulirao Sandero posljedica je modernizacije koji je doživio zahvaljujući važnim poboljšanjima kao što je prilagođavanje novim evropskim sigurnosnim propisima, uključujući najnovije sisteme pomoći vozaču, kao i posjedovanje vrhunske Journey opreme.

Međutim, cijene Sandera Stepway u Njemačkoj su veliki plus i još veći adut. S početnom cijenom od 14.800 eura, što je značajno manje nego u našoj zemlji gdje ekvivalentan model košta 1.500 eura više, na tržištu s takvim standardom nemoguće je ne postići takav uspjeh. Ili je stvar u tome da je Sanderova zrelost konačno dostigla zenit i na bogatim tržištima u pravo vrijeme.