XM je prvo "samostalno" vozilo odjela BMW M još od modela M1, koncept odaje počast ovom legendarnom sportskom automobilu. Iako dva modela ne mogu biti različitija, ipak postoje suptilni detalji koji odaju počast prošlosti, a među njima su bočne linije i ukrasi nalik letvicama. XM je dobio i dva BMW logotipa nazad, baš kao što je slučaj s modelom M1.
Sve ove detalje je lako previdjeti jer je XM lakiran u BMW Individual Frozen Techno ljubičastu metalik boju, kao i crne trake s pozadinskim osvjetljenjem od kojih svaka sadrži 363 LED diode koje svijetle ljubičastom svjetlošću. Tome se pridružuje Iconic Glow rešetka s ljubičastim konturnim osvjetljenjem, ljubičastim LED prednjim svjetlima i 23-inčnim felgama prožetim ljubičastim pigmentom.
Novim oprugama je XM spušten za 30 mm naprijed i 35 mm nazad. Distanceri su povećali razmak između točkova za 40 mm, dok je unutrašnjost dobila niz poboljšanja uključujući M Carbon kadice.
Pored predstavljanja koncepta, BMW je otkrio i produkcijski model, koji može biti lakiran u Frozen crnu ili Frozen Techno ljubičastu boju s crnim detaljima i Kithovim oznakama. Tu su i 23-inčne M felge s Jet Black završnom obratom.
Unutrašnjost je blago modificirana, sjedišta su presvučena BMW Individual Merino kožom s uzorkom Kithovog monograma. Model je dobio patosnice od velura, Kithove logotipe i osvijetljene pločice na pragovima s oznakom "1/47". Promjene "zaokružuju" dva stražnja jastuka, ljubičasto ambijentalno osvjetljenje i specijalna Kithova torba.
XM pokreće 4,4-litarski twin-turbo V8 motor s plug-in hibridnom tehnologijom, koja uključuje bateriju kapaciteta 29,5 kWh. S motorom je uparen osmostepeni automatski mjenjač u koji je integrisan elektromotor. Ova kombinacija razvija kombinovanih 748 KS i 999 Nm obrtnog momenta, a XM od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,8 sekundi.
Proizvodnja će biti ograničena na 47 primjeraka, što simbolizuje koliko je godina prošlo od debija modela M1.