Ovu informaciju je lično potvrdio Gordon Murray tokom intervjua za Autocar te je otkrio nekoliko detalja o trećem članu T.33 linije, koji stiže nakon coupea i T.33 Spidera.
Murray je kazao da će model nositi oznaku T.33s te da će biti "opasniji i fokusiraniji". Legendarni dizajner i inženjer nije otkrio podatke o težini i performansama, no potvrdio je da će biti "cestovni automobil orijentisan na stazu", kao i da će se razlikovati od modela T.50 i T.50s Niki Lauda.
Murray je za Autocar rekao da će nadolazeći T.33s biti brži i da će stvarati više downforcea od standardne verzije, no ni u ovom slučaju nema detalja o promjenama. Standardni T.33 je težak nešto više od 1.070 kilograma te stvara 150 kilograma downforcea pri brzini od 242 km/h. Poboljšanja ovih brojki bi značila napredniji aerodinamični paket, nešto slično poput onog koji je dobio T.50s.
Što se tiče Cosworthovog V12 motora, on bi trebao biti snažniji od onog u standardnom modelu, koji razvija 615 KS i 447 Nm obrtnog momenta. dok limiter obrtaja prelazi 11.100 obr/min.
Kada će automobil debitovati, zasad nema zvanične potvrde, ali bi se to moglo dogoditi na Festivalu brzine Goodwood u julu 2025. godine. Proizvodnja će biti ograničena, vjerovatno na manje od 100 primjeraka. Cijena neće biti manja od 2,5 miliona dolara.
Murray priprema još jedan potpuno drugačiji automobil, koji će biti baziran na novoj platformi i koji će pokretati potpuno novi motor.