Samo 25 primjeraka
0

Odgovor Gordona Murraya na McLarenov model Senna GTR zove se T50s Niki Lauda

E. L.
Vjerujemo da bi legendarni austrijski vozač Formule 1 Niki Lauda, koji nas je napustio 2019. godine, bio zadovoljan izgledom i mogućnostima automobila koji je nazvan njegovim imenom.

Nedugo nakon predstavljanja ultrasportskog modela T50 (koji se može registrovati i koristiti na javnim cestama) iz britanske automobilske manufakture na čijem čelu je čuveni inžinjer i konstruktor Gordon Murray stigla je verzija T50s Niki Lauda koju će GMA (Gordon Murray Automotive) napraviti u samo 25 primjeraka.

Kupci koji su spremni izdvojiti 3,44 miliona eura mogu računati na ultralagano karbonsko "čudovište“ (samo 852 kilograma) koje je brže i glasnije od standardne cestovne verzije, a pokreće ga dodatno „navijen“ i olakšan Cosworthov 3,9-litarski V12 motor koji razvija 735 konjskih snaga i ulazi u "crveno“ tek pri 12.100 obr/min.

Uzimajući u obzir da se čudesni jednosjed T50s Niki Lauda može koristiti samo na stazi, manje je ograničenja, pa motor i izduvni sistem proizvode "vrisku“ kakvu su proizvodili bolidi Formule 1 iz zlatnih vremena.

Za prijenos snage brine sekvencijalni 6-stepeni mjenjač, a sa standardnim prijenosnim odnosima (u opciji su i kraći prijenosni odnosi) i aerodinamičkim rješenjima karoserije koja proizvode enormnu silu prijanjanja u zavojima T50s stiže do 338 km/h. Da, mogao bi biti i znatno brži, ali u GMA misle da su ostvarene brzine kroz zavoje suština zabave prilikom vožnje na stazi.

S obzirom da je Gordon Murray svoju slavu osigurao kreirajući F1 bolide Brabhama i McLarena, svaki od 25 proizvedenih primjeraka Laude nositi će na sebi i naziv staze na kojoj su Gordonovi bolidi 70-ih, 80-ih i 90-ih godina stizali do najvišeg podijuma.