Radi se o superautomobilu inspirisanom GT3 serijom s motorom postavljenim naprijed koji razvija 1.034 KS. Automobil je dizajniran tako da bude dostojan rival McLarenu Speedtail i Aston Martin Vulcanu.
Proizvodnja baš ovog modela će biti ograničena na samo 49 primjeraka, ali je kompanija već napravila plan da proizvede dodatnih 59 primjeraka od kojih će svaki biti unikatan po željama vlasnika.
Određena je i početna cijena od 900.000 funti, a odabirom opcija može narasti i do 1,6 miliona funti. Projekt finansira biznismen Ameerh Naran, koji sarađuje sa bivšim Jaguar Land Roverovim inžinjerom Steveom Peggom, kao i dizajnerom Jowynom Wongom.
Za razliku od mnogih drugih superautomobila, Naranov motor je postavljen naprijed umjesto nazad. Preciznije, nalazi se iza prednje osovine, a ne direktno iznad nje. To vjerovatno utječe na bolju raspodjelu težine.
Kako bi troškovi proizvodnje bili niži, Naran Automotive se udružio s BMW-om čiji motor, šasiju i elektriku koristi kao bazu za svoj novi hiperautomobil.
Naran ima dizajn tradicionalnog hiperautomobila, niski nos i veliki stražnji spojler, a karoserija je napravljena od mješavine karbonskih vlakana i prirodnog lana kako bi ukupna težina bila niža od 1.500 kg.
Kompanija je saopćila da krilca nisu tu samo zbog izgleda nego da Naran stvara 1.377 kg downforcea, što je više u odnosu na GT3 trkaći automobil.
Očekuje se i Safari verzija sa istom karoserijom, ali s nešto drugačijim ovjesom, većim lukovima točkova i nešto drugačijom verzijom standardnog pogona na sva četiri točka.
Međutim, od SUV-a definitivno neće biti ništa.