Porsche bi narednu generaciju svog besmrtnog modela 911 trebao predstaviti krajem 2018. ili početkom 2019. godine. Tradicionalisti su u strahu, jer su stigle glasine da će novi cestovni 911 imati centralno smješten motor, što je dijelom prouzrokovala i činjenice da je Porsche u nedavno predstavljeni trkaći model 911 RSR klase LM GTE motor smjestio ispred zadnje osovine.
Uz potvrđenu informaciju da će naredna generacije cestovne Corvette imati centralno smješten motor, iz Porschea je stigla informacija da će i novi 911, ipak, imati motor na mjestu na kojem je oduvijek bio.
Iako će biti malo pomjeren prema naprijed, motor će ostati iznad zadnje osovine. U Porscheu kažu da će tako popraviti raspodjelu mase po osovinama, a krajnji rezultat svega bit će poboljšana stabilnost i upravljivost automobila koji će se standardno i dalje nuditi s pogonom preko zadnje osovine, a opciono i s pogonom preko obje osovine.
Osnovni razlog zbog kojeg Porsche ne želi centralno smješten motor u cestovnom modelu 911 je nastojanje da zadrže automobil u kojem se mogu voziti četiri osobe, makar zadnja sjedišta u konfiguraciji 2+2 i nisu sjedišta na kojima ima mjesta za odrasle osobe. Kakva god da su, zadnjih sjedišta nema u automobilima konkurentskih kompanija koji imaju centralno smješten motor.
Novi će 911 imati širu karoseriju i nekolicinu karoserijskih detalja koji su svoje mjesto pronašli na aktuelnoj Panameri, a za pogon će koristiti 6-cilindarske turbo motore boxer konfiguracije, jer četverocilindarske opcije ostaju rezervisane samo za seriju 718 (Cayman i Boxster). Ne treba zaboraviti i na sve izvjesniju hibridnu verziju.