U februaru ove godine je predsjednik Bugattija dr. Wolfgang Schreiver rekao da će druga generacija Veyrona biti snažnija od prethodne. Dva mjeseca kasnije je misteriozni prototip viđen oko Nurburgringa u Njemačkoj, bio neobično tih, zbog čega su se pojavile spekulacije da se radi o hibridu.
AutoGuide je objavio i da će Veyronov nasljednik zadržati 16-cilindrični motor koji će biti dio hibridnog sistema i omogućiti superautomobilu da isporuči 1.479 KS.
Vjeruje se da je Bugattijev cilj dostići brzinu veću od 435,31 km/h, koju je ostvario Hennessey Venom GT, pa da tako vrati titulu najbržeg automobila na svijetu.
Bugatti će proizvesti 450 automobila, što se čini kao mnogo s obzirom na činjenicu da kompanija još uvijek nije prodala sve Veyrone. Kako bi se unaprijedila prodaja, Bugatti je automobile nudio u nekoliko verzija. Ostalo je još 20 automobila, kao i šesta posljednja edicija Legend.