S V8 motorom
1

Nasljednik Lamborghini Huracana će se zvati Temerario

D. B.
Lamborghini se priprema za predstavljanje nasljednika modela Huracan, a sada je otkriveno i kako će se zvati.

Automobilistički magazin CarBuzz je u papirologiji za Evropski zavod za intelektualnu svojinu (EUIPO) otkrio ime Temerario te isti logo s rogovima koji se koristio i za novi Countach. S obzirom na činjenicu da Lamborghini priprema samo jedan model, ime Temerario je gotovo zagarantovano za Huracanovog nasljednika.

Ovo ime je zaštićeno za pet kategorija, a to su elektronski senzori i oprema, automobili uključujući električni i SUS pogon i njihove komponente, satovi, odjeća i igračke.

Lamborghini gotovo svim svojim modelima daje imena po bikovima za borbe, a primjer je i model Rivuelto, koji je dobio ime po španskom biku koji se borio u Barcelonu u augustu 1880. odine. Bik je imao "buntovno i neukrotivo srce", a riječ "rivuelto" znači "nepokoran".

Poveznica imena Temerario s bikom ne postoji, no u prijevodu sa španskog ima značenje "neustrašiv".

Početkom ove godine je Lamborghini potvrdio da će nasljednika modela Huracan pokretati plug-in hibridni V8 umjesto V10 motora, što znači da će slijediti stope Rivuelta. Međutim, o kojem tačno V8 agregatu je riječ, zasad nije poznato. Lamborghini već koristi V8 za Urus, no to je Audijev/Porscheov motor koji postoji već neko vrijeme. Ipak, tu je još jedan V8 koji bi se mogao koristiti...

Godine 2022. se pojavio izvještaj da bi tada još neimenovani nasljednik Huracana mogao dobiti 4,0-litarski twin-turbo V8 motor koji bi se "vrtio" na 10.000 obr/min. U tom izvještaju nije navedeno da li će motor sadržavati hibridnu tehnologiju, no nagoviješteno je da će biti potpuno nov, a ne onaj iz Urusa. Jedini potpuno novi V8 motor, koji je Lamborghini razvio od tada, jeste 3,8-litarski V8 (90 stepeni) za SC63 Le Mans Hypercar. Kada je u trkaćoj verziji, taj hibridizirani motor je pravilnikom ograničen na 670 KS, no vjeruje se da se može adaptirati za cestovnu upotrebu. Jasno je da Lamborghini želi saznanja sa staze integrisati u cestovne automobile. Mnogi timovi se takmiče u LMDh kategoriji koristeći motore iz cestovnih automobila, tako da nije nemoguće da Lamborghini odabere obrnut proces.

Pričalo se da bi Lamborghini mogao predstaviti novi model na događaju na stazi Imola u Italiji, no od tada su se pojavile informacije da je riječ o modelima Urus Plug-In Hybrid i specijalnom modelu Huracan STJ kojim će biti završena era Huracana.

Temerario bi im se mogao pridružiti, no postoji mogućnost da Lamborghini ipak želi da STJ uživa maksimalnu pažnju. Stoga bi novi model bio predstavljen na zasebnom događaju krajem aprila ili početkom maja. Prethodni komentari zvaničnika kompanije su nagovijestili da bi premijera mogla biti održana u drugoj polovini godine.