Prvi kupci su platili 5 miliona eura plus porez, dok primjerak koji se pojavio u prodaji košta 8.539.900 eura s uključenim porezom. Neto cijena iznosi 7,9 miliona eura, a to je i dalje 2,9 miliona eura više od originalne cijene.
Iako mnogo košta, Mistral ima potencijal da postane kolekcionarski automobil, ne samo zbog rariteta, nego i zbog činjenice da je posljednji model iz Molsheima s W16 motorom. Potencijalni kupac bi vjerovatno pravdao investiciju očekivanjem da će cijena vremenom samo rasti.
Ono što je važno napomenuti da ponuđeni automobil zapravo još nije ni proizveden, nego da se prodaje slot za proizvodnju. Ipak, isporuka automobila se očekuje za četiri mjeseca.
Bugatti promoviše Mistral kao najbrži roadster na svijetu, njegov prethodnik je 2013. godine zabilježio brzinu od 408,84 km/h, no on će ga vjerovatno nadmašiti jer razvija gotovo 400 KS više. Mistral koristi 8,0-litarski quad-turbo motor istih specifikacija kao i Chiron Super Sport 300+, koji razvija 1.577 KS.
Recimo i da su Mistral te Bolide, model namijenjen isključivo stazi, posljednji Bugattijevi automobili u W16 eri, no stiže novi hiperautomobil, Zasad nije poznato koji će motor koristiti, ali je ipak pozitivno to što francuski brend još uvijek ne napušta motore s unutrašnjim sagorijevanjem.