Nio ET7 sa 150 kWh baterijom s polučvrstim elektrolitima prešao 1.044 km
Cijelo 14-satno putovanje prenosilo se uživo online, počevši u nedjelju ujutro u 6:30 na stanici za zamjenu baterija (PSS) u Šangaju. Tokom putovanja, 92% vremena (957 km), ET7 je vozio pod Navigate-on-Pilot (NOP) - Niovim sistemom autonomne vožnje. Maksimalna brzina bila je ograničena na 90 km/h, a potrošnja energije iznosila je 13,2 kWh/100 km. Prosječna brzina putovanja bila je 83,9 km/h. Vrijeme putovanja je bilo 12,4 sata, bez zaustavljanja i pauza, a ukupno 14 sati.
Proizvođač baterije od 150 kWh SSB je WeLion iz Pekinga. Pojedinačna ćelija ima gustinu energije od 360 Wh/kg, dok cijelo pakovanje ima gustinu od 260 Wh/kg. Nio tvrdi da baterija ima super efikasno hlađenje koje je šest puta jače od običnih baterija. Cijeli paket od 150 kWh težak je 575 kg. Nio trenutno nudi opcije NMC baterija od 75 kWh i 100 kWh za svoja vozila, koja imaju standardne tečne elektrolite. Iako je kapacitet nove SSB baterije mnogo veći, ona ima iste dimenzije kao i druga dva manja pakovanja i može se zamijeniti u bilo kojem Nio vozilu. Nio je također najavio da su vozila na platformi NT1 i NT2 testirana i certificirana za korištenje nove baterije.
Temperatura tokom testa bila je između -2 i 12 stepeni celzijusa. Najhladnije vrijeme je bilo na početku testa, jer je u Šangaju bilo rano jutro. Prosječna temperatura u kabini bila je 20 stepeni celzijusa. Visinska razlika između početne i krajnje tačke je bila oko -5 metara (početna tačka je bila 18 m, a krajnja 23 m). Maksimalna visina tokom putovanja bila je 316 metara. Putovanje je započelo u Šangaju i završilo u blizini Xiamena u uslužnom području Longjudong.
Ipak, nova baterija sa polučvrstim elektrolitima i 150 kWh kapaciteta će biti veoma skupa. Predsjednik Nioa Qin Lihong otkrio je da će cijena SSB baterije od 150 kWh biti jednaka kompletnom automobilu ET5 sa standardnom baterijom od 75 kWh koji košta 298.000 juana (42.100 USD).
Nio će predstaviti novu bateriju 23. decembra u Xi'anu, ali i novu ultra-luksuznu limuzinu ET9 nalik Mercedes-Maybachu, koja će najvjerovatnije biti opremljena novom baterijom kao osnovnom opcijom. Masovna proizvodnja nove baterije počet će u aprilu sljedeće godine, a cilj proizvođača se svodi na prelazak na bateriju sa čvrstim elektrolitima, koja će omogućiti veći domet od sadašnje sa tečnim.