Od pomenutih 30 modela, njih 14 će imati benzinske, a 16 elektrificirane motore. Kada ovaj plan bude ispunjen, 60 posto Nissanove globalne ponude modela s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem će biti osvježeno, što će pomoći kompaniji da ostvari svoj cilj povećanja godišnje prodaje za milion automobila.
Cilj Nissana je da smanji troškove proizvodnje električnih vozila sljedeće generacije za 30 posto, čime se pravi put ka postizanju pariteta troškova između električnih i SUS vozila do 2030. godine.
Zvanični teaser video otkriva niz novih modela koji "krstare" u formaciji. I dok je video namjerno zasjenjen, uočljivi LED svjetlosni potpisi i siluete omogućavaju identifikaciju nekih od modela.
"Čopor" će predvoditi električni crossover kao nasljednik vremenskog Leafa, sljedeća generacija Micre bazirane na platformi modela R5, potpuno električni Juke i nedavno predstavljeni Kicks. Također, očekuje se dolazak nekoliko SUV-ova, minivolumena, pickupa srednje veličine, kao i niz Infiniti modela. Realno je očekivati novu generaciju modela Patrol kao rivala Land Cruiseru, obnovljeni Qashqai za evropsko tržište, nadolazeći monovolumen Elgrand za japansko tržište i novu verziju Skylinea.
Nissan će na kinesko tržište plasirati osam novih NEV (Neighborhood Electric Vehicle) modela, sedam za SAD i Kanadu, šest za Evropu, pet za Japan, pet za Bliski istok (sve SUV-ovi), tri u Indiji, tri u Africi (dva SUV-a i mali SUS automobil) te dva u Okeaniji (pickup od jedne tone i električni kompaktni crossover).
Uprkos tome što održava gotovo jednak balans između SUS i elektrificiranih vozila, Nissan navodi da će se njegovo investiranje u elektrifikaciju progresivno povećavati na više od 70 posto do 2026. godine. Proizvođač se obavezao da će lansirati 34 elektrificirana modela između 2024. i 2030. godine, čime će pokriti cijeli spektar segmenata. Kao rezultat toga, Nissanova globalna ponuda modela će biti 40 posto elektrificirana do 2026. godine te će porasti na 60 posto do 2030. godine.
Najveća stopa elektrifikacije do 2026. godine planirana je za Japan, gdje će 70 posto ponude predstavljati hibridi i električna vozila, dok u Evropi Nissan ima cilj da 40 posto prodanih automobila imaju potpuno električni pogon. Kupci iz SAD-a će također moći kupiti Nissanove modele s e-Power (samopunjivi hibrid) i plug-in hibridnim pogonima.
U slučaju električnih vozila Nissan planira smanjiti troškove proizvodnje i povećati profit. Stoga planira razvijati električna vozila u "porodicama" koristeći modularne proizvodne tehnike i kraće razvojne cikluse s ciljem smanjenja troškova za 30 posto u odnosu na aktuelni model Nissan Ariya. U Nissanu vjeruju da će do 2030. godine električna vozila postići cjenovni paritet sa SUS modelima.
Ukupno, Nissan želi povećati godišnju prodaju za milion automobila do 2026. godine u odnosu na 2023. godinu. Ovaj dodatni milion čini 330.000 dodatnih automobila iz Sjeverne Amerike, 200.000 primjeraka iz Kine, 90.000 vozila iz Japana i oko 300.000 iz Afrike, Bliskog istoka, Evrope i Okeanije.
Ova najava je dio poslovnog plana The Arc za period između 2024. i 2026. godine.