U Nissanu smatraju da će se kupci okrenuti benzincima, hibridima i električnim automobilima umjesto dizelašima.
"Kao i neki drugi proizvođači, mi vidimo progresivni pad dizela, ali ne očekujemo njihov kraj u kratkom periodu. Moderni dizelski motori će biti traženi još neko vrijeme te će ostati u našoj ponudi", izjavila je glasnogovornica Nissana za Reuters.
Nissan trenutno koristi Renaultove motore, a to su 1,5, 1,6 i 2,0-litarski dCi common rail turbodizelaši koji se smatraju među najboljim u tržištu zbog njihovog rada, kvaliteta i niske potrošnje gorova. U Evropi Nissanova dizel porodica uključuje Micru, Pulsar, Juke, Qashqai, X-Trail i kompanijina lagana komercijalna vozila.
Prošle godine je prodaja dizelaša u 15 najvećih evropskih zemalja činila 50 posto ukupne prodaje novih automobila. Od početka ove godine je potražnja za dizelašima na tržištima poput Velike Britanije drastično opala, a analitičari predviđaju da će ukupan pad prodaje dizelaša u ovoj godini biti sličan prošlogodišnjem.
Mnogi proizvođači ostaju posvećeni dizel tehnologiji, jer im ona pomaže da zadovolje standarde emisije CO2. Volkswagen je nedavno predstavio novu generaciju TDI motora, svog prvog hibridiziranog dizelskog motora s unutrašnjim sagorijevanjem.