Komentari (52)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Amerikanac ih zeza zestoko
Amerikanac ih je i stvorio. Njemci bi bili mudo Marjanovo da ih Ameri nisu digli poslije II svjetskog rata!
El auto pored benzinca i dizela nebi ni u kom slucaju kupio nikada.
I Dzon Vejn je govorio da nikad pored konja ne bi sjeo u auto.
NAJVECI PROBLEM NJEMACKOG CONTINENTALA JE TO STO IH FRANCUSKI MICHELIN UBI!
Rekao je Bajden sam njemci će biti ljuti kad im preuzmemo autoindustriju. Samoubistvo iz zasjede.
Svugdje u svijetu kad nema prihoda i dovoljno posla, prave se rezovi i otpustaju se radnci,sto je lose ali neophodno da bi firma opstala,ali samo u jednoj drzavi koja se zove Bosna i Hercegovina ovo se ne moze desiti da budzetski uhljebi dobiju otkaz, nasuprot, oni jos budu nagradzeni konstantim povecanjem plate iako je njihov radni ucinak nikakav.To ce se nekad u buducnosti izucavati u knjigama kako su se u jednoj drzavi umjesto pravih vrijednih radnika,nagradzivali neradnici.
kad su uzeli gutu povecali cijene pa treba i jos uzet hajte ljudi kucama
Najveća firma na svijetu u autoindustriji. Ne rade samo gume, nego bruku proizvoda. Eto ako hoće bujrum kod nas, ali moraju položiti bosanski b1…
Imaju 200 hiljada zaposlenih, zamisli te organizacijske komplikacije da se to sve uveze. I zar nije normalno da zarotiraju par odjeljenja, isprebacuju stvari i stešu brojeve tamo gdje su previše tromi. Električna auta deru gume tri puta brže od običnih vozila zbog naglog ubrzanja pri startu, ovo bi trebalo biti dobro i za Continental i za sve ostale (sva Teslina auta dodju sa Continental gumama)...
Već 20 godina čitam o krizi u Njemačkoj, a niko se otuda ne vraća. Istina, zatvore se neka radna mjesta, ali istovremeno se otvore dvije prilike. Dinamika promjene poslova, pa i zanimanja, u Njemačkoj je na daleko višem nivou nego kod nas. Mi nemamo razvijene te navike, niti ima toliko industrije, pa onda neuki novinar A.M. napiše ovo "krpi kraj s krajem".
nije tacno. evo ja sam se u januaru nakon 25 godina vratio, znam još 15 ljudi koji su se vratili, a oko 50tak sto planiraju da se vrate. Vecinom im je razlog obrazovanje djece, sta ih još tamo drži. A za razliku od kriza 90ih, I 2008/9 e, je njemackoj problem energetska zavisnost, preskup Wirtschaftssystem i male/nikakve subvencije privrede u poređenju sa Amerikom. Kao I prespavanje Autoindustrie, koja cini 30% BDPa
ovi sto imaju eu papire i ne idu vise za njemacku.. ili ih se masu vratilo.. i ja znam barem 15 ako ne i vise ljudi, raznih godina, koji su se vratili, ili odselili negdje drugo.
Nema vise jeftine energije iz Rusije. To ima uticaja na sve, pa i na suto industriju.
Njemačka pomaže genocidne cioniste parama i ispiranjem mozga stanovništvu kroz medije. Naš Bošnjo u Njemačkoj šuti, manji od makovog zrna. Da ne bi popio otkaz i dobio apshibung. A doma u BiH nije ušućivao. Sada šuti i radi, zbog djece mora sve progutati.
nije dobro, ali gledajmo to na kao neku novu revoluciju industrijsku. Nova zanimanja dolaze, pogledajte koliko se trazi inzinjera i ostale strucne snage u Njemackoj.
'mocni predsjednik ... rekao je' e ja novinara
Neka ih Benjamin Natanjahu malo pogura....oni su svim srcem stali uz IDF....
da se hoće raspasti fašisti...što im cionisti ne pomognu i oni njima pomažu s oružjem da mogu ubijati žene i djecu
Pa to se zna da ce otpustit ima 3 godine,nikakva novost
Na klixu imas vijesti kako Njemacka propada i oglase za posao u Njemackoj...
Majstore, oni su 3 ekonomska sila na svijeti. Od Nove godine. Samo da udje u zapisnik.