Ovaj stav njemačkih vlasti je naveden u dokumentima do kojih je došao njemački Der Spiegel, a priču je prenio Reuters.
Interni testovi su pokazali nekoliko problema, sistem nije upozorio vozača na situaciju koju Autopilot nije mogao u potpunosti prepoznati, a pojavili su se i problemi sa automatskim kočenjem u nuždi.
Ministarstvo transporta je za Reuters potvrdilo da su rezultati dio šire procjene Autopilota. Izvještaj još uvijek nije završen, a drugi testovi su nastavljeni.
Osnivač i direkor kompanije Tesla Elon Musk je ranije ove godine privukao pažnju njemačkih zvaničnika kada je izjavio da je Autopilot još uvijek u beta verziji, što su oni shvatili kao upozorenje da tehnologija još nije spremna za cestu. Musk je kasnije izjavio da "beta" znači da sistem nije potpuno savršen. Procijenio je da će se to promijeniti kada sistem dostigne milijardu pređenih kilometara u realnim uvjetima. U nedavnom tvitu je Musk otkrio da je sistem skupio ukupno 222 miliona kilometara na cestama širom svijeta.
Autopilot je dobio težak udarac nakon saobraćajne nesreće sa smrtnim posljedicama, koja se dogodila na Floridi dok je vozač koristio Autopilot. Pojavili su se izvještaji u kojima su sretno izbjegnute teške nesreće.
Kompanija Tesla je nedavno poboljšala Autopilot softverskom verzijom 8.0, a nadogradnja je uključivala više upozorenja za vozače, kao i poboljšanje radara za skeniranje ceste.
Autopilot 2.0 ima donosi još više poboljšanja, radara i senzora. Sistem nove generacije posjeduje tri prednje kamere od kojih svaka ima posebne zadatke. Kada će se naći u upotrebi, zasad nije poznato, mada je Musk najavio "iznenadne vijesti" za 17. oktobar.