Opel će uskoro proširiti ponudu za svoj model Insignia Grand Sport verzijom koja će obrtni moment motora optimalno raspoređivati na obje osovine, čime je VW Passat, koji u nazivu sadrži dodatak 4Motion, dobio ozbiljnu konkurenciju.
Rješenje priključivog pogona preko obje osovine (Twinster), iza kojeg stoji britanska kompanija GKN Driveline, u ovom slučaju čak omogućuje i različit obrtni moment na zadnjem paru točkova, o čemu se, u zavisnosti od situacije, brzine i uslova na cesti brinu dva hidraulična kvačila u kućištu iznad zadnje osovine i gomila sofisticirane elektronike.
Sličan sistem distribucije snage na podlogu, kojim je anulirana potreba za korištenjem klasičnog diferencijala, u svojim automobilima koristi Ford (Focus RS) i Range Rover (Evoque), a vjerovatno će biti standardno ponuđen i u najsnažnijoj Insigniji OPC čiji je razvoj u završnoj fazi.
Opel će Insigniju Grand Sport s priključivim pogonom preko obje osovine, jer se u normalnim okolnostima sav obrtni moment distribuira na prednju osovinu, premijerno predstaviti na Sajmu automobila u Ženevi, a isti sistem pogona će nešto kasnije ponuditi i uz karavansku karoserijsku verziju. U oba slučaja za prijenos snage je zadužen 8-stepeni automatski mjenjač.