Opel Insignia je nakon Irmscherovog tretmana agresivnija i snažnija
Irmscher još uvijek razvija tuniranu Insigniju te je ona trenutno poznata pod oznakom is3. Na internetu su objavljena samo dva rendera, ali je i to bilo dovoljno da privuče pažnju ljubitelja automobila, posebno fanova Insignije.
Vizuelno je tuner učinio Insigniju mnogo agresivnijom zahvaljujući različitim komponentama, od prednjeg karbonskog splitera, preko redizajnirane crne rešetke hladnjaka s karbonskim detaljima, proširenih pragova, karbonskih detalja na vratima, karbonske antene, pa do karbonskog krovnog spojlera, stražnjeg spojlera i stražnjeg difuzora. Tuner je pripremio i unikatne srebreno-crne felge.
Detalja o performansama zasad nema, no potvrđeno je da će snaga iznositi oko 300 KS. Insignia će vjerovatno koristiti 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem, koji razvija 256 KS i 400 Nm obrtnog momenta u fabričkoj konfiguraciji.