Iako u Bugattiju još uvijek kriju detalje, iz kompanije je ipak potvrđeno da će predstavljanje novog modela biti upriličeno sredinom godina. Zasad je poznato samo da će ga pokretati motor s unutrašnjim sagorijevanjem, no to neće biti W16. Ovaj 8,0-litarski monstrum ide u penziju, tako da su roadster Mistral i trkaći Bolide biti posljednji modeli s ovim motorom.
Izvještaji koji govore o novom motoru se razlikuju, jedni navode da će to biti 8,3-litarski atmosferski V16 motor iz Coswortha, dok drugi špekulišu da je riječ o manjem motoru poput V12 agregata u Lamborghinijevom Revueltu ili pak o V8 motoru iz Volkswagen Grupe. Najmanje moguća opcija je potpuno novi motor. Ipak, bez obzira na odluku čelnika Bugattija, jasno je da će novi model biti hibrid.
Ranije je direktor kompanije Bugatti-Rimac, Mate Rimac, kazao da će javnost biti "zapanjena" nasljednikom Chirona. Dodao je da će taj model ponuditi dosad neviđene funkcije te da će njegov pogon biti "značajno elektrificiran", ali baziran na "veoma atraktivnom SUS motoru". Nekadašnji direktor Bugattijevog dizajna, Achim Anscheidt, prošle godine je kazao da će novi model biti još impresivniji od Mistrala.
Bugatti radi na novom hibridnom hiperautomobilu od 2021. godine, a dizajn potpisuje upravo Anscheidt, koji se penzionisao prošle godine nakon gotovo dva desetljeća na čelu odjela za dizajn. Njega je naslijedio Frank Heyl.
Dok je Chiron bio značajno izmijenjena verzija Veyrona, sljedeći Bugatti će koristiti novu šasiju. Glasine govore da će biti još ekskluzivniji od prethodnika. Podsjetimo, Chiron je proizveden u 500, a Veyron u samo 450 primjeraka.
Zanimljivo, na sastanku partnera kompanije u Berlinu su se ispod pokrivača nalazila dva automobila. Svjetska premijera novog modela će biti upriličena za nekoliko mjeseci, no isporuke se ne očekuju prije 2026. godine. Francuska kompanija još uvijek ima mnogo posla u proizvodnji modela Mistral i Bolide, koji su ograničeni na 99, odnosno 40 primjeraka. U međuvremenu je Bugatti isporučio posljednji "standardni" Chiron.