U Hondi su prije zvanične premijere odlučili da pokažu raskošan potencijal nove generacije Civica Type R, pa su i dalje kamufliran automobil suočili s poznatom japanskom stazom Suzuka na kojoj rekord staze u klasi automobila s prednjim pogonom drži... prethodni Civic Type R.
Novom CTR-u su za zatvaranje 5,8 kilometara dugog kruga trebale dvije minute i 23.120 sekundi, što je novo najbolje vrijeme, jer je prethodna generacija u posljednjoj "hardcore“ verziji Limited Edition za isti posao potrošila dvije minute i 23.993 sekundi.
U krugu koji je rezultirao najboljim vremenom novi Civic Type R u jednom trenutku dostigao je 231 km/h.
Za sada se zna da za prijenos snage na prednju osovinu kojoj pomaže mehanička ograničena blokada diferencijala brine ručni 6-stepeni mjenjač, a ima naznaka da će dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor na kraju ipak biti nešto snažniji od motora iz prethodne generacije koji razvija 320 konjskih snaga i 400 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za 272 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,8 sekundi.