Potez je očekivan
9

Novi Porsche 911 GT2 RS pokretat će hibridna pogonska grupa

E. L.
Porsche će uz novi najsnažniji "elfer“ iz aktuelne Serije 992 ponuditi hibridni sistem po uzoru na sistem koji pokreće njihov trkaći LMDh prototip 963.

Već tradicionalno, u Porscheu najsnažniju i najbržu verziju "elfera“ aktuelne generacije uvijek ponude pri kraju priče, a tako će po svemu sudeći biti i ovaj put, jer su u slavnoj njemačkoj automobilskoj kompaniji (koja ove godine slavi 75. rođendan) najavili da će za nekoliko godina na sceni biti i novi 911 GT2 RS iz Serije 992.

Nije otkriveno mnogo detalja, ali se već spominje da će novi 911 GT2 RS, kao još "ratoborniji“ nastavak na model 911 GT3 RS, pokretati hibridna pogonska grupa s kojom će vozač(ica) na raspolaganju imati više od 700 konjskih snaga.

Najsnažniji i najbrži "elfer“ trebao bi biti spreman do 2026. godine, a pokretat će ga 3,8-litarski 6-cilindarski biturbo boxer motor iz modela 911 Turbo kojem će ovaj put asistirati elektromotor, što će uz više kombinovane snage osigurati i znatno više obrtnog momenta u odnosu na prethodnika iz Serije 991.

Uz hibridnu tehnologiju koju je Porsche razvijao za trkaći LMDh prototip 963 s kojim će ove sezone nastupati u IMSA i WEC šampionatima, za prijenos snage na podlogu i uz novi će i neznatno teži 911 GT2 RS biti zadužen superbrzi automatski mjenjač sa dva kvačila, a u Porscheu kažu da će 400-voltni hibridni sistem biti još napredniji u odnosu na sistem koji pokreće trkaći 963.

Sasvim je izvjesno da će Porsche hibridni sistem u dogledno vrijeme ponuditi i u kombinaciji sa slabijim verzijama "elfera“, što spada u priču o neminovnoj djelimičnoj elektrifikaciji supersportskih automobila prije potpunog odustajanja od motora s unutrašnjim sagorijevanjem.