Komentari (29)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kad ti turbina rikne na 2 golfu skupo je a ne oba dvije na tuaregu
@PertolMaxQ golfa 2 vozi ko, a ovo koo.. Koliko ko ima skole i primanja( necemo gledati samo Bosnu)
Ovo je naj veci promasaj VW
@PertolMaxQ toliki je promasaj da rade u 3 smjene i ne mogu da stignu narudzbe
Toliko iz glave koliko se sjecam (sam sam napravio oko 30 tih opoziva). Ali nije bilo kod svih isto, neki su imali samo jednu tocku, neki sve, neki pola, ovisilo je o broju sasije. Ah da, 2.5 je imao opoziv mijenjanje vodene pume. Jeben posao.
Bio je velik opoziv skroz na pocetku kada su izasli: 1. Mijenjanje oba turba (samo V10 TDI) 2. Odklanjanje stekera od Airbaga ispod prednjih sjedala 3. Modificiranje kucista zracnog filtera 4. Modificiranje kompresora za zrak (ako ima podesive amortizere na zrak) 5. Update motora i kompjutura u vratima. 6. Update instrumentne ploce
To su sve sitnice. Vecina update i modifiranja se radi ,kod svih marki , kad auto ostavis na servis. A musterije nikad nikad ne dobiju informacije da im je nesto promijenjeno na autu.
Ako bude kao prvi model nedaj boze nikome
sve ovo varijacije na temu
Facelift model iz 2008 moze povuci boeing ,bio je najsnazniji SUV na trzistu ,...
@DonTito sve je bilo fabricko, samo su ga natovarili i napuhali gumw, a povuci avion nije tesko jer otpor je vrlo mali.