XC40 će postati prvi model kompanije Volvo koji će koristiti potpuno novu CMA platformu (Compact Modular Architecture), a švedski proizvođač namjerava brzo proširiti svoju ponudu na novoj platformi. Sljedeći model na redu je nasljednik zastarjelog V40 hatchbacka koji stiže 2019. godine.
Novi V40 će izgledati malo šire od modela XC40, ali će oba modela zapravo biti jednako široka na prednjoj osovini, s tim da će novi automobil imati nižu liniju krova, zbog čega će izgledati agresivnije. Također, model V40 će posuditi mnogo toga od koncepta 40.2 koji je predstavljen uz koncept 40.1, a koji je u konačnici postao model XC40.
Novi V40 će imati isto međuosovinsko rastojanje kao i XC40, odnosno duže nego je slučaj s aktuelnim hatchbackom. To će omogućiti više prostora u stražnjem dijelu automobila pa bi V40 mogao biti prostraniji od rivala A3 i Serije 1.
V40 će djelovati dinamičnije od modela XC40 fokusiranog na komfort. Ponuda motora će uključivati četverocilindrične D3 i D4 dizele, trocilindrični T3 i četverocilindrične T4 i T5 benzince.
CMA platforma je dizajnirana s elektrifikacijom na umu, tako da se očekuju i takve verzije modela V40.
Novi model bi trebao pomoći kompaniji na premium hatchback tržištu.
Prvi potpuno električni model baziran na CMA platformi ipak neće biti Volvo, nego Polestar 2 visokih performansi koji će se pojaviti u drugoj polovini 2019. godine. Kada stigne električni V40, bit će ponuđen s različitim baterijama i dometom.
Novi V40 će biti i praktičan, a očekuje se duplo dno prtljažnika, veliki pretinci u vratima, ladice ispod sjedišta i drugo. Oprema će biti bogata, instrument tabla potpuno digitalizirana, a na raspolaganju će biti i 9-inčni ekran Sensus infotainment sistema.
Volvo bi u budućnosti mogao proizvesti i manje modele nego što je to V40.