Iza dodatka Pro krije se Mercedes-AMG GT63 koji se i dalje može koristiti na javnim cestama, ali je optimiziran da se najbolje snalazi na zatvorenim kružnim stazama, što se na kraju čini kao AMG-ov odgovor na slično zamišljen i napravljen Porsche 911 GT3 RS.
I AMG GT63 Pro pokreće poznati 4-litarski V8 biturbo motor M177 koji u ovom slučaju razvija 612 konjskih snaga i 850 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dodatnih 27 „konja“ i 50 Nm u odnosu na standardnu verziju. GT63 Pro iz mjesta do „stotke“ stiže za oko tri sekunde i razvija 317 km/h, ali je za vrhunsku zabavu na stazama mnogo važnije što je dobio optimiziranu aktivnu aerodinamiku, poboljšano hlađenje (motora, mjenjača i diferencijala), karbonsko-keramičke kočnice i drugačije podešen adaptivni pogon (4Matic+) uz koji sav potencijal motora može ići samo na zadnju osovinu.
Smanjenju mase doprinijele su i posebne ultralagane 21-inčne felge na kojima (po želji kupca i bez doplate) mogu biti gume Michelin Pilot Sport Cup 2R, a u AMG-u kažu da je automobil opremljen s najvećim promjerom kočnih diskova (420 mm) koje imaju u ponudi. Uz adaptivni ovjes tu je upravljanje i preko zadnje osovine. Zaključno s izrazito profilisanim AMG Performance sjedištima, sve stiže u standardnom paketu, pa se čini da će na listi za doplatu ostati samo neke od posebnih boja karoserije.
Mercedes će AMG GT63 Pro publici premijerno predstaviti ovaj vikend na Festivalu brzine u Goodwoodu. Cijena još nije objavljena, a prve isporuke kupcima očekuju se početkom naredne godine.