U Ingolstadtu su već nudili R8 bez čuvenog quattro pogona, a model prije redizajna nosio je oznaku RWS (Rear Wheel Series) i Audi Sport ga je ponudio u samo 999 primjeraka.
Ovaj put bez brojčano ograničenog izdanja (po uzoru na srodni Lamborghini Huracán RWD) Audi za ljubitelje tradicionalnih pogonskih rješenja opet nudi R8 čiji je centralno smješten 5,2-litarski atmosferski V10 motor (540 KS i 540 Nm najvećeg obrtnog momenta) zadužen za pokretanje samo zadnje osovine.
Prijenos snage obavlja se posredstvom 7-stepenog automatskog mjenjača, a adekvatnom kroćenju spomenutih konjskih snaga, pored ostalog, pomoći će i mehanička blokada diferencijala.
Audi R8 RWD u Coupe verziji lakši je 65 kilograma od verzije koja sa sobom donosi quattro pogon, a "dijetalni“ dvosjed od 0 do 100 km/h stiže za 3,7 sekundi i razvija 320 km/h. Neznatno teži Spyder prilikom ubrzanja od 0 do 100 km/h kasni 0,10 sekundi i razvija "samo" 318 km/h.
Prvi primjerci kupcima će biti na raspolaganju početkom naredne godine. Za R8 RWD Coupe u Njemačkoj treba izdvojiti 144.000 eura, a za Spyder 157.000 eura. U odnosu na komparativne quattro verzije ušteda u oba slučaja iznosi dvadesetak hiljada eura.