Neznatno duži od prethodnika, Audijev novi coupe s četvero vrata krasi izuzetno atraktivna, široka i niska karoserija s kupeovskom linijom krova na čijem se kraju krije zadnji aktivni spojler koji je u optimalnom položaju kada brzina automobila pređe 120 km/h. Ukupnom dojmu karoserije pridonose i specifično dizajnirana kućišta zadnjih LED svjetala, a prečnik najvećih felgi koje Audi nudi uz A7 iznosi 21 inč.
Prostrana unutrašnjost mnogim detaljima asocira na unutrašnjost nedavno predstavljene nove generacije modela A8. Putnici na zadnjim sjedištima sada imaju nešto više prostora u predjelu nogu, a Audi će pored standardna tri zadnja sjedišta kupcima ponuditi i kombinaciju 2+2.
Među mnogobrojnim detaljima u kabini koje je Audi posudio iz modela A8 je i 12,3-inčna TFT instrumentna tabla, a tu je i centralni 10,1-inčni display preko kojeg se upravlja multimedijalnim sistemom. Preko trećeg 8,6-inčnog displeja upravlja se klima-uređajem.
Na podužoj opcionoj listi su HD Matrix LED svjetla, sjedišta s masažnom funkcijom, Bang & Olufsen audiosistem, panoramski krov... a Audi će A7 ponuditi s četiri vrste ovjesa: konvencionalni, sportski, adaptivni i zračni. Pored varijabilnog upravljačkog sistema u opciji je i sistem upravljanja preko obje osovine.
Iza oznake 55 TFSI krije se trolitarski V6 turbo benzinski motor koji raspolaže s 340 KS i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta, a prvi je motor koji će Audi ponuditi uz A7. Nakon njega kupcima će se ponuditi i nekoliko poznatih benzinskih i dizelskih motora sa četiri i šest cilindara.
Prodaja u Njemačkoj počinje u februaru, a početna cijena modela A7 55 TFSI quattro S tronic iznosi 67.800 eura.