Moćniji i štedljiviji
11

Bentley Continental GT V8 debitovao kao Coupe i Cabrio

Klix.ba
Bentleyjev grand tourer Continental GT dobio je novi moćni i štedljivi V8 motor.

Bentley Continental GT V8 je debitovao u formi coupea i kabrioleta, a pokreće ga 4,0-litarski osmocilindrični twin-turbo motor koji isporučuje 542 KS i 770 Nm obrtnog momenta.

Specifikacije pokazuju da su V8 modeli malo sporiji od W12 modela. GT V8 Coupe od 0 do 100 km/h ubrzava za četiri sekunde, dok model sa W12 motorom do "stotke" stiže za 3,7 sekundi. Modelu GT V8 Cabrio je potrebna dodatna 0,1 sekunda, a oba automobila dostižu maksimalnu brzinu od 318 km/h.

Bentley ne samo da obećava "uzbudljive performanse", nego najavljuje i "veću štedljivost" zahvaljujući sistemu deaktivacije cilindara koji gasi četiri cilindra u "odgovarajućim situacijama". Proces ne utječe na vožnju, jer se prebacivanje rada sa četiri na osam cilindara dešava u samo 20 sekundi.

Prilagodljivi "pametni" pogon šalje snagu V8 twin-turbo motora na sva četiri točka, a automobil će koristiti samo pogon na stražnje točkove koliko god je to moguće tokom normalne vožnje kako bi bio što štedljiviji i dinamičniji.

Novi Continental GT V8 standardno dolazi s 20-inčnim desetokrakim naplacima, ali postoji još devet različitih modela naplataka veličine do 22 inča. Karoserija je dostupna u sedam standardnih boja, a opciono je dostupna široka paleta dodatnih boja. Kupci kabrioleta mogu izabrati između sedam različitih boja krova od tkanine.

V8 modeli se od W12 modela razlikuju po izduvnom sistemu jer GT V8 ima četiri izduvne cijevi, dok 12-cilindrični Continental posjeduje dvije masivne ovalne cijevi. Razlika je i u suptilnoj V8 oznaci na prednjim branicima.

Bentley već prima narudžbe, Amerikanci će dobiti svoje automobile u trećem kvartalu godine, a ostatak svijeta od prvog kvartala 2020. godine.