Uz nekoliko promjena
10

BMW Serija 2 Gran Coupe zategnuo bore

D. B.
BMW je otkrio redizajniranu verziju Serije 2 Gran Coupe, koja dijeli mnogo toga sa Serijom 1.

Njemački gigant je posebno poradio na prednjem dijelu automobila, tu su nova prednja svjetla, redizajnirana rešetka hladnjaka i niži prednji dio. Automobil je sada nešto duži, ali i viši.

Unutrašnjost je doživjela određene promjene, tu je standardni Curved Display blago okrenut prema vozaču, a riječ je o pari 10-inčnih ekrana.

Osnovni 228 je ostao bez slova "i" koje je bilo "zaštitni znak" benzinaca, a sada ga pokreće snažniji motor od 244 KS u odnosu na 231 KS u slučaju odlazećeg modela. Ovaj model će biti dostupan sa sDrive prednjim i xDrive pogonom na sva četiri točka. Prednji pogon se očekuje sredinom 2025. godine.

Oni koji žele više snage mogu izabrati M235 xDrive, koji isporučuje 316 KS. Maksimalni obrtni moment kod oba modela iznosi 400 Nm i dostupan je između 2.000 i 4.500 obr/min. To je povećanje za 14 posto u odnosu na odlazeći 228i, no i manje za 11 posto u odnosu na 450 Nm kojim raspolaže M325i xDrive (2024).

BMW 228 u M235 koriste isti 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem kodnog imena B48A20O2, ali s različitim stepenom tuninga. Novi motor je zapravo unaprijeđena verzija poznate pogonske jedinice iz BMW-ove ponude, koja sada ima unaprijeđeni sistem sagorijevanje, direktno i port ubrizgavanje, kao i Millerov ciklus sagorijevanja. Isti motor se nalazi i u Mini John Cooper Works Countrymanu (2025).

Još jedna velika promjena je odbacivanje osmostepenog automatskog mjenjača s pretvaračem obrtnog momenta. Snaga se sada prenosi putem sedmostepenog mjenjača s dvostrukim kvačilom. Novi mjenjač obećava bržu promjenu stepena prijenosa, a M-Sport modeli imaju i Sport Boost funkciju koja podešava šasiju i motor za "maksimalni napad" kada se povuče i drži slijeva lopatica.

Adaptivni M ovjes je standardan.

Moguće je dobiti i dodatnu opremu poput M Sport paketa, koji na M Sport izgled dodaje M Shadowline zatamnjena svjetla, stražnji spojler i više Shadowline detalja. Standardne su i 18-inčne felge, no opciono je moguće dobiti i 19-inčni set s gumama za sva godišnja doba, ljeto, ali i gume visokih performansi.

Unutrašnjost je bogatije opremljena, tako da osnovni 228 dobija više tehnologije, Harman/Kardon premium ozvučenje s 12 zvučnika, live navigaciju baziranu na cloudu, keyless sistem ulaska u vozilo, bežični punjač, automatsko zatamnjenje unutrašnjosti i bočnih retrovizora, a sve to u standardnoj opremi. Sve verzije se mogu otključati pomoću Apple ili Android mobitela ili pak Apple pametnog sata.

Pomenuti BMW Curved Display pruža više tehnologije putem 10,25-inčnog ekrana ispred vozača i povezanog 10,7-inčnog panela. Koristi iDrive 9 s QuickSelect funkcijom, dok se nadogradnje obavljaju over-the-air sistemom.

Unutrašnjost standardno ne sadrži, ali je goveđu moguće odabrati za M Sport upravljač. Sjedišta su sportska, ali ne i M Sport, koja su dostupna uz doplatu. Prvi put za Seriju 2 moguće je dobiti funkciju masaže i lumbarnih podešavanja.