Nakon što je pokrivač skinut, postalo je jasno da je Divo baziran na Chironu, ali je zahvaljujući značajnim aerodinamičkim promjenama automobil elegantnog izgleda pretvoren u nešto prilično drugačije tako da bi Divo mogao ukrasti pažnju i od novog Lamborghinijevog Aventadora SVJ.
Nije tajna da su Bugattijevi inžinjeri tražili načine da poboljšaju upravljivost Chirona i njegovo ponašanje na cesti, a konačan rezultat uspješnog rada je Divo. Dizajneri su pažljivo radili na svakom eksternom aspektu automobila te su stvorili potpuno novi izgled prednjeg dijela koji je ipak zadržao tradicionalnu prednju rešetku. Novi dizajn prednjeg dijela znači i promjene svjetala koja su sada orjentisana vertikalno, a prisutni su i dodatni ventilacijski otvori zaduženi za bolji protok zraka namijenjenog hlađenju. Ne treba zaboraviti i veliki prodnji spojler koji je ključni dio novog aero paketa.
Krov je također dizajniran tako da dovodi zrak do masivnog Bugattijevog W16 motora, a tu je i aktivni spojler na stražnjem dijelu koji je za 23 posto širi u odnosu na spojler koji posjeduje Chiron. Ovaj novi aktivni spojler ima funkciju i zračne kočnice. Također, novi difuzor pomaže Divu da se "zalijepi" za cestu. Kada se u obzir uzmu sve promjene aerodinamike, dobije se podatak da Divo stvara 90 kg više aerodinamičkog potiska (downforce) u odnosu na Chiron, a uz sve to je poboljšano hlađenje kočnica i motora.
Divo je također lakši od Chirona zahvaljujući uklanjanju izolacijskog materijala i većom upotrebom karbonskih vlakana, kao i lakšim točkovima. Pretinci su također uklonjeni iz unutrašnjosti, a ugrađen je i manje komplikovan stereo sistem. U konačnici, Chiron je težak oko 1.996 kg, a Divo je od njega lakši za 35 kg.
Divo je i brži, tako da je krug na stazi Nardo prešao osam sekundi brže u odnosu na Chirona. To je uspio zahvaljujući isključivo aerodinamici, jer ga pokreće isti W16 motor koji isporučuje 1.500 KS. Ipak, zbog većeg downforcea maksimalna brzina Diva je manja i iznosi 380 km/h, dok Chiron može ubrzati do 420 km/h.
Bugatti Divo košta najmanje 5 miliona eura, kompanija će proizvesti svega 40 primjeraka i svi su već unaprijed rasprodani.