U General Motorsu kažu da je Camaro ZL1 zamišljen i napravljen da bude "izvrstan u svemu" i čini se da su uspjeli u svojoj namjeri. Camaro ZL1 izvana karakteriše novodizajnirana maska hladnjaka motora, značajno veći usmjerivač zraka i potpuno novi poklopac motora na kojem su instalirani otvori za odvođenje vrelog zraka.
ZL1 je dobio i šire prednje blatobrane, izraženije obloge pragova i veliki zadnji spojler. Tu su i jedinstvene 20-inčne aluminijske ojačane felge na kojima su gume Eagle F1 Supercar koje je kompanija Goodyear razvila specijalno za ovaj automobil. Za efikasno zaustavljanje brinu Brembo kočnice.
Promjene u kožom obloženoj unutrašnjosti uključuju Recaro sportska sjedišta, novu ručicu mjenjača i upravljač sa ravnim donjim dijelom. Pored crvenog konca za prošivanje, tu je i nekolicina oznaka (ZL1) koje vozača podsjećaju da ne vozi obični Camaro.
Uz asistenciju mehaničkog kompresora 6,2-litarski LT4 V8 motor u ovom slučaju razvija više od 640 konjskih snaga i nudi skoro 900 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na zadnju osovinu vrši se preko ručnog 6-stepenog ili potpuno novog 10-stepenog automatskog mjenjača. Uz aktivni ovjes, ZL1 je opremljen sistemom "launch control" i ograničenom blokadom diferencijala.
Camaro ZL1 u prodaju stiže sredinom ove godine, a tada će biti poznata i njegova cijena.