Iz renomirane britanske kompanije Cosworth, koja je decenijama sinonim za razvoj i proizvodnju vrhunskih motora koji su svoje mjesto našli u mnogim sportskim i trkaćim automobilima, stigla je informacija da će (već rasprodanu) cestovnu verziju Aston Martinovog odgovora na AMG-ov Project One pokretati 6,5-litarski atmosferski V12 motor čiji će potencijal znatno nadilaziti potencijal 6,5-litarskog V12 motora (800 KS) koji pokreće Ferrarijev cestovni model 812 Superfast i trenutno je najsnažniji motor bez podrške mehaničkog kompresora i turbopunjača.
U Cosworthu su, ipak, dodali da će od spomenutih 1.146 konjskih snaga za 146 konjskih snaga biti zaslužan sistem KERS (Kinetic Energy Regeneration System) koji se posljednjih godina koristi u bolidima Formule 1.
Kako god, 1.146 konjskih snaga bit će zaduženo za pokretanje dvosjeda (za 2,8 miliona eura) čija masa iznosi samo 1.030 kilograma pa je jasno da će Valkyrie koji će se napraviti u 150 primjeraka biti projektil na točkovima.
U pripremi je i još snažnija trkaća verzija Valkyrie AMR Pro (25 primjeraka, također rasprodano) za koju u Aston Martinu tvrde da bi bez posebnih problema trebala oboriti aktuelno rekordno vrijeme kruga na stazi Nürburgring Nordschleife koje je nedavno ostvario Porscheov modificirani hibridni LMP1 prototip 919 Evo.