
Pridružit će se električnim verzijama crossovera Cupra Formentor i karavana Cupra Leon. Oba ova modela će pojačati Cuprinu električnu ponudu, koja trenutno uključuje Born kompakt i Tavascan fastback.
S obzirom na to da je Terramar lansiran krajem prošle godine i da životni ciklus modela obično traje najmanje šest godina, novi EV će vjerovatno stići oko 2031. godine.
Griffiths je rekao da će aktuelne modele vjerovatno raditi do kraja ove decenije, te da Cupra tada može donijeti odluku o novoj generaciji modela na osnovu toga koliko brzo tržište usvaja EV modele na tržištu.
Trenutni SUV koji košta manje od 45.000 Eura baziran je na MQB platformi i daje Cupri uporište u C-SUV segmentu. Međutim, novi EV modeli će preći na veću arhitekturu Premium Platform Electric (PPE), gurajući ga u veći D-SUV sektor.
Tako će novi Terramar biti tehnološki blizanac Audija Q6 E-tron i Porschea Macan Electric, pa se očekuje da će dijeliti njihove baterije, motore i ključne elemente šasije.
Što se tiče snage, Macan starta na 305 KS i ima najviše 630 KS u Turbo verziji. Iako i Cupra ima sportsku orijentaciju i sigurno je da će i Terramar EV biti snažan i brz, malo je vjerovatno da će premašiti snagu od 509 KS. Aktuelni Terramar koji je predstavljen prošle godine kao konkurent BMW-u X1 i sličnim SUV-ovima sada nudi do 268 KS.
Kada je Terramar predstavljen iz Cupre su istakli da će to vjerovatno biti njihov zadnji model sa motorom s unutrašnjim sagorijevanjem.