Dacia ima jasnu viziju: Gdje cijene kod Bigstera "završavaju", kod konkurenata tek "počinju"
Dacia je postala uspješna u Evropi zbog razumnih cijena, praktičnosti i opšte umjerenosti. To na kraju potvrđuje Sandero koji će po svim parametrima biti najprodavaniji automobil u Evropi u protekloj godini.
Dacia je atraktivna zbog svog odnosa cijene i vrijednosti. To kupci prepoznaju sve više i zato rumunski brend postiže prodajne rekorde iz godine u godinu, te iza sebe ostavlja renomirane marke, kao što su: Citroen, Kia, Opel, Ford itd.
Kompanija je prošle godine lansirala treću generaciju robusnog Dustera na modernoj platformi Renault–Nissan CMF-B i sada se sprema da napadne segment iznad. Njihov izazivač za titulu zove se Bigster, a zamišljen je kao Dusterov veći brat.
Osnovnu verziju Bigstera čini paket opreme Essential pokretan s turbobenzinskim agregatom TCe 140 s prednjim pogonom. Osnovna oprema uključuje ručni klima uređaj, centralni displej od 10 inča, digitalnu instrument tablu od sedam inča, tempomat, centralno zaključavanje, stražnje parking senzore, parking kameru itd.
Takav Bigster recimo u Francuskoj ima osnovnu cijenu od 24.990 eura. U Njemačkoj je početna cijena 23.990 eura – ali samo do 21. marta 2025. godine. Naravno, najbolje cijene Bigster ima kod kuće na rumunskom tržištu – tamo je Bigster ovog mjeseca u ponudi od 21.900 eura sa PDV-om. Doplata za pogon na sva četiri točka iznosi oko 2.300 eura.
Čak i s najvišom opremom, uključujući dvobojnu boju karoserije i novi hibridni sklop od 155 KS, cijena i dalje pada ispod 30.000 eura. Takav Bigster potpuno je opremljen, između ostalog, kamerama koje nadgledaju okolinu, panoramskim krovom, grijanim volanom, alu felgama od 19 inča, adaptivnim tempomatom, električnim poklopcem prtljažnika i ulaskom u vozilo bez upotrebe ključa. Osim toga, dostupan je širok raspon originalnih dodataka, od raznih prostirki i držača do frižidera i kompleta za kampiranje.
Dakle, gdje cijene kod Bigstera "završavaju", kod konkurenata tek "počinju". U vremenu stalnog rasta cijena automobila i opšte inflacije, ne čudi što ovom 4,57 dugačkom SUV-u previđaju uspjeh.