U Land Roveru su ovaj put odlučili da za Discovery koji pokreće trolitarski 6-cilindarski turbodizelski motor zakače tegljač i njegovih sedam prikolica, što je uobičajen način cestovnog transporta u Australiji poznat pod nazivom „road train“ (cestovni voz).
„Disco“ se na kraju suočio s ukupnom masom od 110 tona, a 258 KS i 600 Nm najvećeg obrtnog momenta s kojim raspolaže njegov trolitarski turbodizelski motor bilo je dovoljno da produkcijski model bez ikakvih dorada i poboljšanja bude „tegljač“ stotinjak metara.
Podsjećanja radi, Discovery Sport je prošle godine sličan „cestovni voz“ ukupne mase 100 tona vukao čak 16 kilometara i na pojedinim je dionicama dostizao 44 km/h.
Posljednje „potezanje“ Land Rover je iskoristio u svrhu promocije najnovijeg (i olakšanog) izdanja Discoveryja koji će se nuditi u kombinaciji s dvolitarskim četverocilidarskim turbodizelskim motorom Ingenium generacije (sa 180 i 240 KS) i dvolitarskim četverocilindarskim turbo benzincem s 300 KS. Za prijenos snage na obje osovine u svim verzijama zadužen je ZF-ov automatski 8-stepeni mjenjač.