Iz zemlje tulipana
0

Donkervoort predstavio D8 GTO JD70: Karting za upotrebu i na javnim cestama

E. L.
Najavljujući svoj najnoviji „karting za dvoje“ u holandskoj automobilskom manufakturi naglasili su da je D8 GTO JD70 prvi automobil koji u zavojima izlazi na kraj s poprečnim silama koje prelaze 2G, a može se koristiti i na javnim cestama.

Donkervoort je svoj najnoviji dvosjed najavio u oktobru prošle godine, a osam mjeseci poslije predstavili su brojčano ograničeno izdanje modela koji se krije iza oznake D8 GTO JD70 i kupcima u Evropi nudi se za 163.636 eura.

Za D8 GTO JD70 u holanskoj kompaniji kažu da je „prvi 2G supersportski automobil“, a njihovo najnovije sredstvo za skidanje kože s lica i pomicanje unutrašnjih organa (koje će napraviti u samo 70 primjeraka) može se registrovati i koristiti na javnim cestama iako će svoje raskošne mogućnosti u zavojima ipak najbolje pokazati na kružnim stazama.

Postavljen na "cut slick“ gumama Nankang AR-1, D8 GTO pokreće Audijev 2,5-litarski 5-cilindarski turbobenzinac koji razvija 420 KS za čiju je distribuciju na zadnju osovinu zadužen Tremecov 5-stepeni ručni mjenjač sa skraćenim prijenosnim odnosima.

420 "konja“ zaduženo je za manje od 700 kilograma, pa i ne treba čuditi što D8 GTO iz mjesta do „stotke“ stiže za 2,7 sekundi. Za ubrzanje od 0 do 200 km/h potrebno mu je 7,7 sekundi, a najveća brzina "karbonskog paketa na cjevastom okviru“ (za čije zaustavljanje brinu kočnice s čeljustima koje u sebi nose po šest klipova) iznosi 280 km/h.

Vjerujemo da bi se ovaj automobil dopao i legendarnom britanskom dizajneru i inžinjeru Colinu Chapmanu čiji je Lotus Seven bio i ostao inspiracija osnivaču i vlasniku holandske kompanije Joopu Donkervoortu.