Mala nizozemska automobilska kompanija Donkervoort u kojoj od 1978. godine ručno sklapaju lagane sportske dvosjede u svoje je ekstravagantne modele ugrađivala Fordove motore koji su od kraja devedesetih godina zamijenjeni motorima iz ponude Audija.
Na početku saradnje s Audijem Donkervoortov odgovor na slično koncipirane modele britanskog Caterhama pokretao je 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinac koji je 2011. godine svoje mjesto ustupio znatno većem i snažnijem 2.5-litarskom motoru s pet cilindara koji su u Ingolstadtu ugrađivali u najsnažniju verziju nedavno penzionisanog modela TT, ali i dalje ugrađuju u model RS3.
Posljednji Donkervoort s Audijevim motorom krije se iza naziva F22 Final Five, a 5-cilindarski motor u ovom slučaju razvija 500 KS i 640 Nm najvećeg obrtnog momenta i nosi se sa samo 716 kilograma, pa i nije čudno što karbonska karoserija s pomičnim krovnim panelima iz mjesta do „stotke“ stiže za 2,5 sekundi i razvija 290 km/h. Za prijenos snage na zadnju osovinu kojoj asistira mehanička ograničena blokada diferencijala zadužen je ručni 5-stepeni mjenjač.
F22 Final Five počašćen je i lakšim karbonsko-keramičkim kočnicama koje se kriju iza kombinacije 18 i 19-inčnih karbonskih felgi, a ukupnom smanjenju mase pomogao je i titanijumski ispušni sistem sa završetkom ispred zadnjeg desnog točka.
U Donkervoortu su otkrili da uskoro neće odustati od motora s unutrašnjim sagorijevanjem, ali nisu otkrili koji će motor zamijeniti Audijev 2,5-litarski 5-cilindarski TFSI. Za F22 Final Five traže 315.000 eura, a napravit će ga u (očekivano) samo pet primjeraka.