Ne znamo šta o svemu misle u američkoj kompaniji Lockheed Martin u kojoj se proizvodi lovački avion F22 Raptor, jer posljednji ultralagani dvosjed iz odaja Donkervoorta nosi oznaku F22, ali znamo da su Nizozemci napravili još jedan podsjetnik na najluđe tobogane koji se može registrovati i koristiti na javnim cestama, ali će sve svoje mogućnosti najbolje pokazati na kružnoj stazi.
Nastavak Donkervoortove priče koja podsjeća na model D8 GTO može se pohvaliti omjerom mase i snage koji je bolji od omjera s kojim se može pohvaliti Bugatti Veyron, jer F22 pokreće dorađen Audijev 2,5-litarski 5-cilindarski turbobenzinac čijih je 500 konjskih snaga zaduženo za samo 750 kilograma.
Prijenos snage na zadnju osovinu, kojoj pomaže ograničena mehanička blokada diferencijala, obavlja se posredstvom 5-stepenog ručnog mjenjača, a u Donkervoortu tvrde da F22 iz mjesta do "stotke“ stiže za 2,5 sekundi i razvija 290 km/h.
Ono što je najupečatljivije u slučaju nizozemskog dvosjeda koji je zasnovan na cjevastoj šasiji jeste podatak da u zavojima ne gubi prijanjanje ni uz silu koja proizvodi 2,15g čemu, pored malo kilograma, pomaže i posebna smjesa širokih Nankangovih 18 i 19-inčnih guma.
Da Donkervoort F22 predstavlja pravu analogiju u digitalnom svijetu potvrđuje i podatak da vozač(ica) ne može računati na servoojačan upravljački sistem i kočnice, a jedina pomoć neovisnom ovjesu je opcioni hidraulični sistem s kojim se podnica može udaljiti od tla dodatnih 35 milimetara, što će na gradskim ulicama pomoći u susretu sa ležećim policajcima.
Među mnogobrojnom opcionom opremom je i multimedijalni sistem, karbonski krov skida se i postavlja ručno, a minimalistički opremljenu kabinu krase Recaro sjedišta s pojasevima u šest tačaka pričvršćivanja.
Donkervoort će F22 napraviti u samo 75 primjerak. Početna cijena iznosi 245.000 eura. Isporuke počinju početkom naredne godine, a u Lelystadu kažu da 50 primjeraka već ima svoje vlasnike.