Dizajniran da privuče pažnju, motocikl krasi šarena livreja inspirisana Senninom kacigom pa stoga model sadrži boje zastave Brazila uz privlačnu kombinaciju žute, zelene i plave boje. Opremljen je prigušivačima od karbonskih vlakana, aluminijskim osloncima za noge i specijalnim kovanim aluminijskim točkovima. Sjedište je u plavoj boji, tu je unikatna pločica, dok 4,3-inčni ekran ima jedinstvenu startup animaciju.
Motocikl ima i litij-jonsku bateriju te karbonske blatobrane, a u odnosu na standardni model je lakši za 4,5 kilograma. Pokreće ga poznati Testastretta dvocilindrični motor, koji razvija 111 KS. Dobio je potpuno prilagodljivi Öhlins ovjes i Brembo kočioni sistem sa žutim kočionim kliještima.
Proizvodnja je ograničena na 341 primjerak, a ovaj broj označava tri Sennine šampionske titule i 41 pobjedu u karijeri. Početna cijena iznosi 25.000 dolara.
Ducati i Senna imaju dugu historiju u kojoj je Claudio Castiglioni, koji je u to vrijeme posjedovao kompaniju, poklonio Brazilcu model 851 SP 1990. godine. Ayrton je bio i jedan od prvih vlasnika modela Monster 900 te ga je koristio za dolazak na gala zabavu povodom utrke za Veliku nagradu Monaca 1993. godine.
Pored toga, sarađivali su na modeluiDucati 916 Senna, koji je predstavljen nekoliko mjeseci prije Ayrtonove pogibije, a bio je lakiran u antracit sivu, mat crnu i crvenu boju.