Posljednja kreacija iz McLarenove 'Ultimate' serije nastala je kao podsjetnik na slično koncipiran trkaći automobil McLaren-Elva M1A koji se sredinom šezdesetih godina prošlog stoljeća takmičio u različitim šampionatima na kružnim stazama.
Shodno tome, ni duhovni nasljednik spomenutog modela nema krov, kao što nema ni prozore, a ni vjetrobransko staklo koje će u čuvenoj britanskoj automobilskoj kompaniji (ipak) ponuditi kao opciju.
Umjesto vjetrobrana u McLarenu su s adekvatnim adaptivnim aerodinamičkim rješenjima na niskoj karbonskoj karoseriji uspjeli u nastojanju da strujanje zraka pri velikim brzinama usmjere iznad glava vozača i suvozača.
Elvu pokreće centralno smješten 4-litarski biturbo V8 motor koji razvija 815 konjskih snaga, što je dovoljno da McLarenov najlakši cestovni model do sada od 0 do 100 km/h stiže za manje od tri sekunde, a od 0 do 200 km/h za 6,7 sekundi.
S potpuno ravnom podnicom i prtljažnim prostorom koji je dovoljan za smještaj dvije kacige, McLaren će Elvu napraviti u samo 399 primjeraka. Isporuke počinju prije kraja godine.