Ispod direktno redizajnirane karoserije nalaze se neke značajne promjene među kojima je i novorazvijeni osmostepeni automatski mjenjač.
Prvi put jedan Ferrarijev kabriolet koristi osmostepeni mjenjač koji ima 20 posto manji modul kvačila s 35 većim prijenosom obrtnog momenta u odnosu na onaj koji je zamijenio.
Ferrarijev 3,9-litarski twin-turbo V8 motor razvija dodatnih 20 KS tako da sada isporučuje 612 KS i 760 Nm obrtnog momenta.
Portofino M od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,45 sekundi, a do 200 km/h za 9,8 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 320 km/h.
Ovo je prvi Ferrarijev model koji je predstavljen putem interneta. Dolazi sa vizuelnim promjenama koje ga čine agresivnijim, a opciono je moguće dobiti sjedišta s funkcijom grijanja i hlađenja, kao i niz naprednih pomoćnih sistema za vozača.
Nakon Portofina M ćemo do kraja ove godine vidjeti još jedan model iz Ferrarija, a njegov identitet je zasad misterija.