U Ferrariju su nakon devet godina odlučili kako je došlo pravo vrijeme da se model California zamijeni slično koncipiranim open-air automobilom koji se krije iza naziva Portofino (gradić na sjeverozapadu Italije).
Nova "ulaznica" u svijet Ferrarija mnogo je više od temeljito redizajnirane Californije, jer je Portofino zasnovan na potpuno novoj i znatno lakšoj platformi čija je torziona krutost istovremeno znatno poboljšana.
S posljednjim poboljšanjima 3,9-litarskog biturbo V8 motora stiže 600 konjskih snaga pri 7.500 obr/min i 760 Nm najvećeg obrtnog momenta koji je raspoloživ pri 3.000 obr/min. Spomenuti brojevi u lakšem "pakovanju" zaslužni su za ubrzanje od 0 do 100 km/h nakon 3,5 sekundi i maksimalnu brzinu iznad 320 km/h. Prijenos snage obavlja se preko 7-stepenog automatskog mjenjača.
Kupci Portofina mogu računati i na treću generaciju elektronski nadziranog zadnjeg diferencijala i električnog servoupravljača, što doprinosi još boljoj ukupnoj upravljivosti i preciznosti upravljačkog sistema.
Izmjene u unutrašnjosti uključuju redizajniran upravljač, novi 10,2-inčni display multimedijalnog sistema, efikasniji klima-uređaj i modificirana elektropodesiva prednja sjedišta, čiji nasloni sada putnicima na zadnjim sjedištima osiguravaju više prostora za smještaj nogu.
Ferrari Portofino publici će premijerno biti predstavljen na predstojećem Sajmu automobila u Frankfurtu.