Ferrarijev najnoviji "propeti konjić" sa sobom je donio minimalistički dizajniranu Coupe karoseriju za dvoje koja osnovnim konturama želi da podsjeti na pojedine slično koncipirane Ferrarijeve modele koji su se proizvodili pedesetih i šezdesetih godina prošlog stoljeća.
Daleko od živopisnih šezdesetih godina je dvobojna putnička kabina u kojoj dominira novodizajnirana centralna konzola između vozačkog i suvozačkog sjedišta na čijem je vrhu okomito postavljen display multimedijalnog sistema. Ispred vozača je TFT instrumentna ploča, jer "analogija“ već odavno nije prisutna u Ferrarijevim automobilima.
Ono što također pripada sadašnjem vremenu je i 3,9-litarski biturbo V8 motor koji je smješten iza prednje osovine i raspolaže sa 620 konjskih snaga pri 7.500 obr/min i 760 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je novi 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila.
U Maranellu kažu da Roma u najlakšoj opcionoj verziji (1.472 kg) od 0 do 100 km/h stiže za 3,4 sekunde, a za ubrzanje od 0 do 200 km/h potrebno je 9,3 sekundi. Najveća brzina iznosi više od 320 km/h.