Ford je verziju GT Competition opremio tanjim (lakšim) staklima i lakšim poklopcem motora, a u cilju smanjenja mase, ali i snižavanja težišta, iz unutrašnjosti automobila izbačene su stvari koje se isporučuju uz standardnu verziju. Sve zajedno olakšat će posao centralno smještenom 3,5-litarskom biturbo V6 motoru koji i u ovom slučaju raspolaže sa 655 KS.
Potencijalni kupci (entuzijasti) u ovom slučaju ne mogu računati na klima-uređaj i multimedijalni sistem s pripadajućim zvučnicima, ali će moći uživati u "trkaćoj" atmosferi u unutrašnjosti koja je obložena kombinacijom alkantare i karbona.
GT Competition izvana je prepoznatljiv po karbonskim karoserijskim detaljima, a standardno će se isporučivati s karbonskim felgama koje su za osovine pričvršćene titanijskim maticama, što u slučaju standardnog modela spada u opcionu opremu.
U Fordu još uvijek nisu objavili koliko je GT Competition lakši u poređenju sa standardnim modelom, a ni cijena automobila još uvijek nije poznata.